4.1.06

2006 Καλώς όρισες!

Ευχές για υγεία και χαμόγελα, πασπαλισμένες με μέλι, ζάχαρη και όλα τα καλά!

Τι άλλο να ευχηθώ ή να μου ευχηθούνε;

Μάλλον τίποτα!

Εκεί που καταλήγω είναι ότι και αυτός ο χρόνος δεν παίρνει από ευχές...
Από πράξεις παίρνει;
Εκεί θα ρίξω όλο το μικρούλικο βάρος μου φέτος και ελπίζω (άλλη ευχή μας βρήκε) να μου/μας βγει σε καλό!

Η αλήθεια είναι ότι έχοντας διασχίσει τις τελευταίες μέρες τις αποστάσεις της γης σαν να είναι γραμμές σε χαρτί ή σε χάρτη, νομίζω ότι ζαλίστηκα αρκετά ώστε να συνδυάσω τη φράση του Όμηρου για τον Οδυσσέα με τα τελευταία μου κατορθώματα...

"Δεν έχει σημασία ο προορισμός αλλά το ταξίδι..."

Έτσι... Έτσι...

Στα ταξίδια του μυαλού και της ψυχής αφιερώνω αυτό το ποστ.

Στα ταξίδια και στα όνειρα της κάθε ημέρας!
Δεν είναι ευχή.
Είναι διαπίστωση για την αφεντομουτσουνάρα μου αυτή τη χρονιά.

Με θέληση για πράξη λοιπόν.

Τα άλλα είναι λεπτομέρειες!

Σωστός;

μπαααααα...

9 Comments:

Blogger Unknown said...

Πάλης ξεκίνημα...
... νέοι αγώνες....

(Δεν ξέρω αλλά έτσι μου ήρθε....)

1/04/2006 09:53:00 π.μ.  
Blogger τσέλιγκας said...

Καλή χρονιάάάάάάά ;-)

1/04/2006 10:31:00 π.μ.  
Blogger . said...

καλή δημιουργική χρονιά =)

1/04/2006 12:35:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Thanks, Danke, Merci, Grazie, Grazias, Dank u wel, The same 2U all over the world!
Τι ευχές έχω λάβει!!!
;-)
Φιλιά!

1/04/2006 01:14:00 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

λοιπόν τέρμα οι ευχές ας στρωθούμε στους αγώνες και τις πράξεις, γίνε και συ κλέφτης χαμόγελων μπορείς!!! καλυτερότερη χρονιά λοιπόν!!!! ;)

1/05/2006 07:15:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Scorpina: Σε ευχαριστώ γλυκιά μου αιθέρια ύπαρξη! Ανταποδίδω τις ευχές για υγεία με χαμόγελα!
:-)

@Street spirit: Και γιατί κλέφτης; Προτιμώ τη νόμιμη οδό! Γιατί να μην τα παραλαμβάνω ή να μην τα προκαλώ; Καλή χρονιά και σε σένα μικρέ μου!
;-)

1/06/2006 01:23:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

Η προταση ειχα την εντυπωση πως ηταν του Οδυσσεα Ελυτη απο το "ταξιδι στην Ιθακη", λαθος κανω; Χμμμ...

Καλα ταξιδια του μυαλού,
καλα αυτα στα όνειρα
δυναμη, φτερα για αλλού
δεινουν οι πραξεις και εφόδια

Kαι τοτε το πνευμα απελευθερώνεται
αναλαφρο σαν γλάρος
προχωρα, υψώνεται
για ολους φωτεινο σημειο αναφορας και φάρος :-)

1/06/2006 09:31:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Πριν από τον Ελύτη (λατρεμένος!) το είπε ο Όμηρος, αλλά σε ευχαριστώ για την υπενθύμιση. Τώρα μου έδωσες ιδέα να γράψω για τον Ελύτη! ;-)

Το ποίημα είναι υπέροχο!
Σε ευχαριστώ!
:-)

1/06/2006 09:45:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

Παρακαλω για το ποιημα, χαιρομαι που σου αρεσε.
Αν ειναι ετσι με τον Ομηρο, να τον ξαναδιαβασω, ειναι και θεμα που θα πρεπει να το γνωριζω αν μη τι αλλο ;-)

1/06/2006 03:04:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home