7.12.05

Προκαταβολικά Συγνώμη!

Παίδες εγκλωβίστηκα!
Mime (μίμος σε κουτί!!!)

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ΧΡΟΝΟ να κλάσ.... (άνευ συγχώρεσης!)

Λέω λοιπόν να απέχω από τα "κοινά" της βλογόσφαιρας για λίγες ημέρες...

Επειδή όμως η βλογο-μανούλα και ο βλογο-πατερούλης με 'μαθαν από μικρό να σέβομαι και να ενημερώνω πριν φύγω από ένα πάρτυ, είπα να σας προειδοποιήσω ότι το μικρούλι θα ανακάμψει κάποια στιγμή μετά τις 20 Δεκεμβρίου...

(ξέρω, ξέρω... δεν μπορούσατε να κοιμηθείτε το βράδυ με την απορία να σας τρώει το νου "που πάει τώρα το σκασμένο" οπότε είπα να μην σας αφήσω χωρίς ενημέρωση....)

Δεν εγκαταλείπω γιατί βαρέθηκα, ή δεν έχω πράγματα να μοιραστώ, απλώς πρέπει να....

...πάω να πολεμήσω!!! Knight

Σε λίγες μέρες παρουσιάζω, μεταξύ άλλων, τα αποτελέσματα εκείνης της έρευνας που σαν απίστευτοι συμπαραστάτες του αγώνα μου, με τιμήσατε με τη συμμετοχή σας! (...και πάλι σας ευχαριστώ όλους...)

Spray I Love You

ΛΟΙΠΟΝ
Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια (και εγώ δεν έχω μία) σας αφήνω με μια ευχή!

"Να σας ξαναδώ ευτυχισμένους και υγιείς σε 15 ημερούλες..."

Φιλιά σε όλους και όλες!

Το Μικρούλι σας!
Love Letter

11 Comments:

Blogger didymous skulls said...

Άντε και με τη νίκη!
Θα σε περιμένουμε...

12/08/2005 04:29:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Μη να 'ναι δυό να πάρω το μαχαίρι μου;
Μη να 'ναι τρείς να πάρω το σπαθί μου;
Μη να 'ναι οκτώ να πάρω το τουφέκι μου;
Μη να 'ναι δεκα οκτώ να πάρω πολυβόλο;

12/08/2005 10:13:00 π.μ.  
Blogger araxtos said...

Συμφωνώ με όλους τους προλαλήσαντες, αλλά και με τον γράφοντα.

12/08/2005 11:42:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μικρούλι ΚΟΥΡΑΓΙΟ! Όλοι μια από τα ίδια είμαστε απλά εδώ στο Ελλάντα είναι πιο χύμα τα πράγματα και έχουμ χρόνο να γράφουμε και καμιά μαλακ... στο Ίντερνετ να περνάει η ώρα! Φιλιά!

12/09/2005 09:52:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

γερά μικρούλι θα σκίσεις!!!! ;)

12/09/2005 12:05:00 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Ο βλογοπατερούλης δεν σου επιτρέπει να την κάνεις πλαγίως!
Αλλωστε έτσι και φύγεις, θα γεμίσει το μαγαζί σχόλια και άντε να δώ ποιός θα τα καθαρίζει μετά!

Καλή τύχη :)

12/10/2005 05:27:00 μ.μ.  
Blogger Psipsinel said...

edo tha imaste na se perimenoume!!

12/12/2005 05:45:00 π.μ.  
Blogger Storyteller said...

Αντε βρε...μια απο τα ιδια περναμε ολοι μας...και κοίτα μην μεγαλώσεις και μας έρθεις μεστωμένο....ετσι? kisssss

12/12/2005 02:14:00 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Σαδίστρια και μητερούλα, φρόνιμα γιατί το βράδυ θα έχω πονοκέφαλο!

Οπως καταλαβαίνεις, στον πόλεμο επιτρέπονται και τα όπλα του εχθρού ;)

12/13/2005 12:10:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ!!!

(Πατέρα κάτσε φρόνιμα... η μαμά δεν αστιεύεται!...)

:-Ρ

Θα τα πούμε σύντομα... (ελπίζω...)

12/16/2005 12:28:00 π.μ.  
Blogger Gypas said...

Μα καλά τώρα που μπήκα εγώ έφυγες εσύ μα πότε θα συγχρονιστούμε επιτέλους!!!

12/21/2005 08:38:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home