25.10.05

Το Δώρο Μου!

Μπαμπάάάάάάάάά....
βλέπεις τα κατορθώματα μου;

18 Comments:

Blogger ViSta said...

?! Εγινες μπαμπάς μικρουλι; ?!
Blowjob και μωράκι όμως δεν συμβιβάζονται
ViSta πολύ μα πολύ μπερδεμένη...

10/25/2005 08:13:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

"εγώ" είμαι το νινί και ο μπαμπάς μου αποφάσισε να μου πάρει αυτό το μπλουζάκι!
Είπα λοιπόν και εγώ να το βγάλω στον "αέρα" και να τον ξεφωνίσω λιγουλάκι τέτοιος που είναι και δεν ντρέπεται να με βάζει να φοράω "κακές" λεξούλες!
Γκεγκε;
;-Ρ

10/26/2005 12:36:00 π.μ.  
Blogger τσέλιγκας said...

Σα να λέμε ότι το βαθύτερο νόημα είναι πως ο άνθρωπος πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος. Είναι αυτό που λέμε να έχεις και γαμώ τα παιδιά!

10/26/2005 03:51:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

A τοτε, τί να πούμε; Ειναι ευχαριστημένος που τελικά περισσότερα του έλαχαν απο αυτά που ζητούσε εκεινη τη στιγμή;
Η οτι του φάνηκε υπερβολικό το αποτέλεσμα της επιθυμίας;
Αν όμως έχει πάντα χιουμορ και σε αλλα πραγματα στην ζωή του, και στην στάση του απεναντί σου, τότε σιγουρα θα τα περνάτε καλά και με λιγότερο στρές.
Να προσέχεις να μη λερώσεις το κορμάκι με παιδικές τροφές. Καρότο π.χ. ειναι δυσκολο να βγεί :-)

10/26/2005 04:58:00 π.μ.  
Blogger didymous skulls said...

Ωραίο θέμα έθιξες μικρούλι.
Και συ παιδί ατύχημα είσαι δηλαδή? Εγώ ναι, και ο αδερφός μου και το 90% των ατόμων που ερωτήθηκαν....
Να μη σε μπερδεύω ένα απο τα τελευταία γκαλοπ μου είναι αν είσαι παιδί ατύχημα η παιδί έρωτα??? Γιατί οι πιο πολλοί απο αυτούς που ρώτησα ήταν η αιτία που έφεραν εις γάμον κοινωνία τους γονείς τους. Αν ο γάμος βγήκε σε καλό, fair enough, αλλά αν ο γάμος και η οικογένεια ήταν αποτυχία... καλύτερα να είμασταν μια έκτωση....(μακάβριο)
Μωρέ τι τραβάνε και τα μωράκια...

10/26/2005 06:59:00 π.μ.  
Blogger . said...

δεν υπάρχει παιδί "ατύχημα", αλά παιδί "ευτύχημα", όπως έχω ξαναπεί, δε λέμε "γεννήθηκες κατα λάθος" αλλά "κατά ΄τυχη". μπορέι να μην ήταν μελετημένο, αλλά μπορεί οι γονείς να ήταν ερωτευμένοι΄.

όχι ότι δεν πρέπει να πορσέχεις για να (μην) έχεις, έτσι;



εντάξει;;; σας ξενέρωσα;

10/26/2005 04:58:00 μ.μ.  
Blogger didymous skulls said...

Δεν αντιλέγω. Και γω μαζί σου είμαι marilina! Προσωπικά ευτύχημα μεγάλο είμαι πλέον για τους γονείς μου (ξέρεις η αισιοδοξία σε όλο της το μεγαλείο) και καρπός μεγάλου έρωτα, αλλα τότε δεν είχαν στο πρόγραμμα να παντρευτούν... γι'αυτό σου λέω είμαι παιδί ατύχημα!!

(το 'σωσα???)

10/26/2005 06:23:00 μ.μ.  
Blogger Storyteller said...

Εχω να δηλώσω ότι επιτέλους υπάρχουν ξενοδοχεία που δεν επιτρέπουν τα παιδιά ενώ επιτρέπουν κατοικίδια! Αναμένω να γίνει το ίδιο σε εστιατόρια, καφέ, παραλίες κλπ και να βρώ την ησυχία μου τέλος πάντων. Οσο για σένα μικρούλι... χμμ χαράς στον μπαμπα που σε έχει... χε χε

10/27/2005 03:21:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

...συνελήφθην...
Πολιορκητή ώωωω και πέρασες πολλά χρόνια στη φυλακή;
(κρυο αστειο; sorry :-()

10/27/2005 04:01:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

~everyone:
Δεν θεωρώ την παρουσία μου δυστύχημα, ούτε προέκυψα από λάθος υπολογισμό. Είπα να ανεβάσω μια αστεία φωτογραφία να φωτίσω τα προσωπάκια σας, αλλά το θέμα πήρε από μόνο του διαστάσεις!
Λοιπόν εγώ δεν ήμουν προγραμματισμένο να βγω, με την έννοια ότι η μαμά μου δεν ήξερε ότι θα μπορούσε να κάνει παιδιά, μετά από μια περιπέτεια της υγείας της. Κάπου εκεί έδωσε την επιλογή στον πατέρα μου να κοιτάξει αλλού για "καρπερές" σοδειές.
Ευτυχώς για μένα και το αδέλφι μου, ο μπαμπάς *παρατσούκλι: Ντούρασελ* της είπε ότι υπάρχουν και παιδάκια στα ορφανοτροφεία και είναι μαζί της για εκείνη κι όχι για τα παιδιά που μπορεί, ή δεν μπορεί, να φέρει στον κόσμο!
Μερικούς μήνες αργότερα ήρθα να σφραγίσω τον έρωτά τους (δεν ήξεραν, δεν ρώταγαν;) και 3 1/2 χρόνια αργότερα είχα και αδελφάκι να παίζω!
Όταν χρόνια αργότερα, ρώτησαν τον πατέρα μου τι τον κάνει περήφανο και χαρούμενο, προσπέρασε οτιδήποτε έχει κάνει για τους άλλους, ή τον εαυτό του όλα αυτά τα χρόνια, και απάντησε:
"Η λάμψη στα μάτια των παιδιών μου, όταν μου λένε σ' αγαπώ!"
:)))
ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΖΟΥΖΟΥΜΠΛΙΚΙ ΜΟΥ!!!
(στον Ντούρασελ πάει αυτό!)
Από εκεί και πέρα τί να πώ;
Φοράω ό,τι μου χαρίζουν!

10/27/2005 12:09:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

~storyteller: I would like to thank my parents, my manager, my mentor, my.... my....

10/27/2005 12:12:00 μ.μ.  
Blogger Storyteller said...

Δεν κατάλαβες καλά μικρούλι...το oscar το έχω πάρει εγώ..εδώ και καιρό! :-))))))

10/28/2005 03:35:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Κρίνοντας από μένα και κάτι άλλους (ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε), έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τα ψώνια δεν πήγαν στα βουνά, αλλά ήρθαν στην bloggosphere.
(το αγγλικούλι μπήκε για να αποδείξει του λόγου μου το αληθές!!!)
;-ρ

10/28/2005 08:24:00 π.μ.  
Blogger Marina said...

Ετσι για ν' αλλάξουμε λίγο εγώ γεννήθηκα σαν δώρο..δηλαδή. Η μαμά μου δεν ήθελε παιδιά, ο μπαμπάς μου τρελλαινόταν για παιδιά. Ετσι αποφάσισε να του κάνει ένα δωράκι..που θα τον αφήνει ξάγρυπνο τις νύχτες, που θα κατουράει το κρεββάτι του και θα θέλει κάθε τόσο νέα πάνα..
Κάνανε βέβαια και 10 χρόνια να με πραγματοποιήσουν λόγω προβληματων υγείας της μαμάς μου..αλλά τελικά νάμαι!ax

10/28/2005 10:57:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

Και εγω απο οτι λενε τους ξαφνιασα. Ακομα δεν εχω καταλαβει τι παει να πει αυτό. Ατυχημα ή δε το περιμενανε δυνατο; Νομίζανε οτι με δυο παιδια ειναι κανεις στατιστικα καλειμενος και δεν ερχεται το τριτο; Οι αδερφες μου ηταν 5 και 6ων αντιστοιχα όταν γεννηθηκα και η μαμα μου 32. Αρα το οτι "συνελήφθην" δε θα επρεπε να ξαφνιασει κανενα.

χμμμμ, μηπως ειμαι τελικά ατυχημα; Πωπώ και δεν το ηξερα τοσο καιρο να έχω και άλλο λόγο για να αναπτηξω συμπλέγματα. :-)

10/28/2005 02:59:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

~marina: Δώρο ήσουν και δώρο παραμένεις!
~ViSta: Δεν το'χες καταλάβει; Αχ, θα σε μαλώσω! Τόσο καιρό στην παιδική σου ηλικία έπρεπε να εστιάζεις και όχι στο ένδοξο παρελθόν από το οποίο προέκυψε το δικό σου παρόν!

10/28/2005 03:35:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

11/01/2005 12:43:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

~Mazdoc: Άστο κάτω το μπλουζάκι!!!
Ορίστε μας! Είδες ψωμί και ήρθες να τ'αρπάξεις! Φτού σου!
:-ρ
ΥΣ. Εάν βέβαια η άλλη που λες, η απίστευτη, η καλύτερη, μου πάει στο τούτο μου και αποδίδει πιο πιστά την κατάσταση ευδαιμονίας του δημιουργού μου, τότε σας παραπέμπω στη δήλωσή μου στις 18 Φεβρουαρίου, ωωωπ... λάθος, μου βγήκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος που έκρυβα...
Τότε παρακαλώ, όπως ξεκίνησα και νωρίτερα, μιλήστε απευθείας με ντούρασελ να κανονίσετε τα της ανταλλαγής!
Αλλά πράμα που δεν δω, εγώ δεν το φορώ!
Να το έχετε κατά νου αυτό!!!
:-)

11/01/2005 12:45:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home