20.10.05

Είστε για σαγκρία; Τώρα που 'πιασαν τα κρύα;

Συστατικά:
  • 1 1/2 λίτρο κόκκινο κρασί (τέλειο το Cabernet Sauvignon)
  • 1 φλυτζάνι ζάχαρη (δεν είναι διαίτης το ποτάκι...)
  • 1 μεγάλο λεμόνι κομμένο σε φέτες (καλό πλύσιμο!)
  • 1 μεγάλο πορτοκάλι κομμένο σε φέτες (και αυτό το πλένουμε καλά και δεν το ξεφλουδίζουμε!)
  • 1 μεγάλο μήλο κομμένο σε λεπτές φέτες (ή αλλιώς μικρά κομματάκια γνωστά στους ειδικούς και ως κυβάκια!)
  • 3-4 oz. απλό Brandy
  • Σόδα
Εκτέλεση:
(των υλικών, όχι του γείτονα, αφεντικού, λιμενικού, δικηγόρου, ιατρού, φοροεισπράκτορα.... αυτά ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΣΗ):

  • Ανακατεύετε το κρασί, τη ζάχαρη και τα φρούτα σε ένα μπολ με απαλές και ρυθμικές κινήσεις. Αφήνεται το μείγμα να "δέσει" στο ψυγείο για 18-24 ώρες (είναι ποτό για μερακλήδες... όσοι βιάζονται υπάρχουν και τα μπαρ...).
  • Μετά το πέρας των απαραίτητων ωρών, το μείγμα θα έχει αποκτήσει μια πιο συρροπιαστή μορφή.
  • Πριν το σερβίρετε, προσθέτετε το brandy και ανακατέβετε.
  • Μόλις τελειώσει και αυτό το στάδιο (έχει κι άλλο;;;) προσθέτετε τη σόδα (όση χρειάζεται για να αποκτήσει το μείγμα σας και πάλι την "κρασένια" του μορφή) και να επανέλθει στην υγρή του φάση (πέρα δώθε, μια μετάλλαξη την έπαθε!).
  • Σερβίρετε το προϊόν σας κατά προτίμηση παγωμένο, από μπολ με κουτάλα σε γυάλινο ποτήρι... (τα πλαστικά αφήστε τα στο ντουλάπι για το πάρτυ μετά τις δολοφονίες!)

Καλή Επιτυχία!!!

12 Comments:

Blogger mistounou said...

Ααααχ! Το ευχαριστήθηκα! Τώρα που έχω τη συνταγή, θα φτιάξω τη σαγκρία μου, θα γιομίσω ένα ποτήρι και θα το κοτσάρω στα μούτρα εκείνης της κυριούλας που χρόοοονια την παρακαλαγα να μου δώσει τη συνταγή της, αλλά....

Να ΄σαι καλά Μικρούλι μου, πήρα την εκδίκησή μου!

10/20/2005 07:54:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

-artemis: Μην το πιεις μόνο πριν το κοτσάρεις... Ενδέχεται κίνδυνος να το "λουστεί"!!!!
:)))

10/20/2005 08:01:00 π.μ.  
Blogger τσέλιγκας said...

μέχρι το Σάββατο δηλαδή θα είναι έτοιμη
βιβα!

10/20/2005 08:05:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Ανήκεις και εσύ στους μερακλήδες...
Γειά μας Τσέλιγκα!
Με τα μυαλά στον έλικα!

10/20/2005 08:19:00 π.μ.  
Blogger τσέλιγκας said...

Τι σου είναι η ποίηση!
μου επιτρέπεις όμως μέχρι τότε να τιμήσω την μπυρίτσα μου

10/20/2005 09:01:00 π.μ.  
Blogger Marina said...

Τη συνταγή θα την φυλαξω για το καλοκαίρι..Τώρα κρυώνω..

10/20/2005 09:30:00 π.μ.  
Blogger Nassos K. said...

Ναι ρε συ Μικρύλι, τώρα κάνει κρύο. Τα είπαμε αυτά. Αγκαλιές και ζεστά ποτά. Σαγκριά από Μάιο.

10/20/2005 09:55:00 π.μ.  
Blogger Ο Φοβερός said...

Kali i sangria :)
Tin proti fora pou ipaia sangria methisa - itan san na pinis froutoximo!
To parti omos pou einai ? :-)

10/20/2005 11:16:00 π.μ.  
Blogger Blogarismenh said...

χικ χικ!!!Μικρούλσι γιατί σε βλέπω διπλό;;;;; Χικ Χικ!!

10/21/2005 12:50:00 π.μ.  
Blogger Andreas said...

Εγώ δεν έχω πιεί ποτέ αλλά με τέτοια σχόλια και τη συνταγή έτοιμη (με οδηγίες χρήσης παρακαλώ) μπορεί και σύντομα να ακούσεις και την δική μου γνώμη.

10/21/2005 03:21:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Οκ, το πήρα το μήνυμα!
Ζεστά ποτά θέτε, ζεστά ποτά πάρτε!

~andreas: Χαίρομαι!!! Πες μου μετά τη γνώμη σου!
~blogarismenh: Πρόσεχε καλέ θα πέσεις στο μπολάκι!
~Ο Φοβερός: Το πάρτυ θα γίνει εντός του μήνα! Πληροφορίες εντός!
~omicron: Εντάξει.......
~Μαρίνα: Το δέχομαι!
~Τσέλιγκας: Και πίνει μπύρες, πίνει μπύρες, πίνει μπύρες!!!

10/21/2005 04:42:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

Αφού την φτιάξω θα πιω και μια κούπα στην υγεία σου, τώρα με συνταγή ποιος με πιάνει;

10/21/2005 11:45:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home