28.12.05

Προς τον Άγιο Βασίλη...

Καλέ μου Αγιο-Βασίλη,

Τί χαμπάρια; Πώς τα πέρασες φέτος; Λίγο πριν ξεκινήσεις αρματωμένος με πολύχρωμα δώρα για τις καμινάδες αυτού του κόσμου, είπα και εγώ το μικρουλάκι να σου γράψω ένα γραμματάκι για να σου πω:
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Το στοίχημα με τη μάπα μου το κέρδισα σεβάσμιε Ευχούλη! Ήρθα στα ξένα το 2004 και το 2005 με βρήκε με ένα πτυχίο στο χεράκι! Έσκισα, με σκίσανε (και τα δύο από λίγο ή πολύ) δεν έχει σημασία... Σημασία έχει ότι το δικό μου μικρόκοσμο μπορεί επιτέλους να στολίζει ένας πάπυρος από εκείνους που λένε το όνομα και επώνυμο σου με μεγάλα καλλιγραφικά γράμματα! Α! Φυσικά και τον τίτλο που σου δώσανε (ή κέρδισες)!

Τώρα με ξέρεις εμένα, εδώ το πτυχίο δεν έβαλα σε κορνίζα, το μεταπτυχιακό θα βάλω; Αλλά να, είναι ωραίο συναίσθημα όταν κάτι το φέρεις εις πέρας με επιτυχία... Ξέρεις τί εννοώ... Είναι από εκείνα τα πράγματα που αποφασίζεις σε μια στιγμή απόλυτης μαλακίας και όταν τα καταφέρεις, λες "κάτι αξίζω και εγώ το σκασμένο"... Δεν ξέρω τί, ούτε και πόσο, αλλά τουλάχιστον έχω ένα χαρτί να το βάλω δίπλα στο κασόνι με τα υπόλοιπα ζαρζαβατικά μου και να προσαρμόσει την τιμή μου ανάλογα με τη ζήτηση... Δεν διορθώνομαι με τίποτα όπως βλέπεις!

Λοιπόν, στο ζουμί! Στην κυριολεξία! Με αυτό το ταπεινό και τίγκα στις σταγόνες γράμμα (και κλάάάάμα το μικρούλι...) θέλω να σου εκφράσω το ευχαριστώ μου! Δεν έχω τίποτα άλλο να πω... Μπορεί το 2005 να μην ήταν η χρονιά πολλών, αλλά στο μικρούλι έδωσες αρκετά απ' όλα! (ούτε σουβλάκι να είχα παραγγείλει!) Μπόλικους νέους γνωστούς (που εάν τους αξίζω θα γίνουν/μείνουν στενοί φίλοι), αρκετές συγκινήσεις, κατά μέτωπο συγκρούσεις, πάντα με αρκετή δόση αυτοσαρκασμού και στιγμές επανασυγκρότησης. Εύγε! Μια χαρά τα κατάφερες!
Στο κατώφλι του 2006 λοιπόν, τι να σου ζητήσω; Υγεία πάνω άπ' όλα! Για όλους όσους νοιάζομαι και αγαπώ και για την μάπα μου εάν σου περισσεύει... Δεν θέλω λαμπερά δώρα και φωτάκια στο δέντρο. Εάν έχω το μυαλό μου (όσο μου έδωσε το αφεντικό σου και δεν εννοώ την Coca-Cola!) θα φωτίζω με το χαμόγελο το δέντρο μου και θα δίνω ως δώρο την καρδιά μου σε όσους την θελήσουν. Άρα, η ευχή μου για το 2006 είναι μία!

PresentΥΓΕΙΑ!

Σε ευχαριστώ που με άκουσες (μάλλον διάβασες) και ελπίζω να πήρες φέτος από εκείνες τις ειδικές ζώνες που σου κρατάνε τη μέση σταθερή και να μην ταλαιπωρηθείς ανέβα κατέβα στις καμινάδες και τις σόμπες αυτού του πλανήτη! Τι την ήθελες ολόκληρη γαλοπούλα τις προάλλες δεν κατάλαβα! Δεν έχεις προβάρει και τη στολή σου! Φοβάμαι ότι τα άλλα μικρούλια θα ξενυχτήσουν όχι να τυλίγουν δώρα αλλά να σου μαντάρουν το κόκκινο κουστουμάκι! Σταματώ την γκρίνια και σου εύχομαι ό,τι ποθείς στην αγκαλιά σου να το βρεις! Τώρα που είναι και μεγάλη!!! (χεχεχεχεχεχε)

Άντε με το καλό να μας μπει και το 2006!

Φιλιά,

Το Μικρούλι!

RudolphΥΣ. Εάν οι φίλοι μου έχουν ευχούλες, θα σου τις κάνουνε στα comments! Ρίξε μια ματιά! Με έναν σμπάρο, πολλά τριγώνια!

7 Comments:

Blogger Unknown said...

Xoxoxo

Εύγε νέε μου...

12/29/2005 04:55:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

Υγεια λοιπον για ολους μας, αν και ολα ειναι σχετικα.
Συγχαρητηρια ξανα, ωστε ηταν μεταπτυχιακες οι σπουδες. Μπραβο.
Αν διαβαζει ο Αγιος Βασιλης στα comments τι ευχομαι εγω... Καλα μυαλα να ευχηθω σε ολους και ιδαιτερα σε εμενα :-)
(το ξερω ειχα ορκιστει οτι δεν θα ευχηθω πλεον... αλλα τι περιμενεις απο τις γυναικες, την μια στιγμη ορκιζονται και την επομενη ψαχνουν μια δικαιολογια για να αναιρεσουν τους ορκους τους :-)

12/29/2005 03:36:00 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

χρόνια καλυτερότερα σου εύχομαι εκτός από υγεία, το 2006 να έχει μπόλικο από το αλάτι και το πιπέρι που το νοστιμίζει, τα συστατικά τους τα διαλέγεις εσύ μικρούλι ;)

12/30/2005 05:03:00 π.μ.  
Blogger alombar42 said...

Χρόνια Πολλά μικρουλάκι μου και μπόλικη τύχη για το 2006!

(Πτου... ο άσπλαχνος πατέρας σε ξέχασε στις αφιερώσεις του - υπομονή μέχρι του χρόνου!)

12/31/2005 01:29:00 π.μ.  
Blogger . said...

xronia polla, kai se enimeorno pos aftos pou ekane xoxoxooo den einai o santa alla o darth, exun kati adizilies teleftea

12/31/2005 04:34:00 π.μ.  
Blogger Storyteller said...

Ολα καλά, όλα ανθηρά! Μπραβο, μπράβο μπράβο και πάλι μπραβο! Αν όλα τα μικρά έχουν τόσο μεγαλείο... και πάλι μπράβο! Ο,τι καλό, σου εύχομαι! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!

1/02/2006 12:58:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Σας ευχαριστώ Όλους και αντεύχομαι ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ & ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗ!

Σνιφ... Σνιφ... Με συγκινήσατε...
;-)

1/04/2006 07:49:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home