29.10.06

Χρόνε άτιμε...

'Αλλαξε η ώρα και δεν το πήρα είδηση!

Τώρα γιατί αυτό είναι "είδηση" τί να σας πω... δεν ξέρω.

Μόλις ανακάλυψα ότι η ώρα στην Ελλάδα πήγε "πίσω" και ήμουν σίγουρο το άτιμο ότι εδώ τα πράγματα για κάποιον ακατανόητο λόγο είχαν παραμείνει "σταθερά"... Αμ, δε...

Άλλη ώρα έλεγε το ρολογάκι μου στον τοίχο, άλλη ώρα ο υπολογιστής, άλλη ώρα το κινητό μου (αυτό πάει και λιγάκι μπροστά από μόνο του για να μην μοιάζει με τα άλλα), άλλη ώρα το ξυπνητήρι (αυτό από τα πολλά "χαστούκια" έχει χαζέψει τελείως!), άλλη ώρα μου έλεγαν οι "σοφοί" ένοικοι της πολυκατοικίας ότι έχουν, άλλη καταλάβαινα εγώ και τούμπαλιν!

Δεν θα ηρεμούσα εάν δεν το έψαχνα και ενώ διόρθωσα την ώρα στα ρολόγια μου (τα του τοίχου, μην είμαστε και πλεονέκτες!) έκανα μια μικρή έρευνα να δω τι ώρα βλέπουν οι υπόλοιποι και γιατί εγώ είχα μείνει με την εντύπωση ότι άλλη μέρα αλλάζω ώρα εγώ και άλλοι εσείς (της πατρίδος τα παιδιά).

Τελικά το μυστήριο διελευκάνθηκε σουλατσάροντας στην ακόλουθη διεύθυνση:
EXPLAINING THE LOST TIME

Αφού πλέον έμαθα ότι φέτος αλλάξαμε μαζί χρόνο ενώ του χρόνου εγώ θα αλλάξω νωρίτερα (αυξάνοντας τη διαφορά από 7 σε 8 ώρες με την πατρίδα - μπου-χου-χου-μπου-χου-χου) έψαξα να βρω πότε εγώ κράτησα την ώρα μου ενώ εσείς εκεί την αλλάξατε και μου'χε μείνει εμένα η αίσθηση ότι αλλού πατώ και αλλού βρίσκομαι αλλά με "σοβαρή" δικαιολογία. Ο Τσελεμεντές απέκάλυψε τα ακόλουθα:

29 Οκτωβρίου 2006 AΛΛΑΞΑΜΕ ΜΑΖΙ, ενώ

την Άνοιξη (2006), εσείς στας Ευρώπας αλλάξατε στις 26 Μαρτίου και ο απ'εδώ πλανήτης στις 2 Aπριλίου!

Άρα έτσι εξηγείται η πεποίθησή μου ότι "μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε!"
:οΡ

Από του χρόνου όμως, όλα κι όλα!

Η Αμερική αποφάσισε (με νόμο σχετικό παρακαλώ!) να προηγείται της Ευρώπης την Άνοιξη και έτσι τα ρολόγια εδώ θα πάνε μια ωρίτσα μπροστά στις 11 Μαρτίου, 2007 ενώ τα δικά σας στις 25 Μαρτίου, 2007!

Το χειμώνα από την άλλη, τα ρολογάκια εδώ θα "πηδήξουν" μια ωρίτσα πίτσω (αυτό είναι ειδικά αφιερωμένο!!!) στις 4 Νοεμβρίου, 2007 ενώ τα δικά σας στις 28 Οκτωβρίου, 2007!

Άρα το χάνω το πλοίο για Πάρο, εάν μείνω σ'αυτό το λιμάνι μέχρι τότες... χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Μπράβο μου! Πολύ περήφανο που αισθάνομαι που έριξα μια ωρίτσα στο καλάθι των αχρήστων και έκανα κι ένα post "μια τρύπα στο νερό!" (άσχετο, αλλά εξαιρετικά σχετικό!)

Φιλιά σε όλους όσους είτε είναι πίσω, μπρος, πάνω, κάτω και πλαγίως του άτιμου του χρόνου και φυσικά δε βαρέθηκαν και διάβασαν τη μαλακία που με δέρνει μέχρι αυτό το σημείο!!!

:ο)

ΥΣ. Για πρώτη φορά αφήνω το χρόνο "έκδοσης" του ποστ στην ακριβή του ώρα!
Μάρτυς μου ο Τουτάτις!!!

10 Comments:

Blogger J. said...

"Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο..." Πάντως το Σαββατοκύριακο εις τας Ευρώπας είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την αλλαγή, διότι κερδίσαμε μία ολόκληρη ώρα ύπνο. Λίγο είναι;

10/30/2006 04:27:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

κερδίσαμε μια ώρα περισσότερη διασκέδαση με καλούς φίλους, μια ώρα περισσότερο ύπνο, χάσαμε μια ώρα ήλιου το απόγευμα, κερδίσαμε μια ώρα ήλιου περισσότερη το πρωί, μήπως μπερδεύτηκα λίγο, τελικά πόσες ώρες αλλάξαμε;;;)κάπου στο αμέρικα υπάρχει μια πόλη με τρεις διαφορετικές ώρες το ξέρεις;;;;;

10/30/2006 10:55:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αν σκεφτείς οτι γύρισα στις 5μιση το χάραμα σπίτι (σκεπτόμενη με την παλιά την ώρα γιατι η νέα δεν με βόλευε) και ξύπνησα στις 10μισή με την καινούρια καταχάρηκα με την αλλαγή ώρας αλλη μια ώρα χουζούρι!!!

10/30/2006 04:01:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

To χουζούρι το κέρδισα κι εγώ τελικά αλλά επειδή έγινε αργά το απόγευμα, έμοιαζε περισσότερο με άραγμα!
;ο)

Ποιά πόλη είναι αυτή; Χμμμμ...
Θα το ψάξω και θα επανέλθω!

Δεν κοιμήθηκα παραπάνω, αλλά και το άραγμα σε χαλαρή στάση μια χαρά ήταν!
;οΡ

10/31/2006 12:56:00 π.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

ΚΙ ΕΓΩ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΠΩΣ ΤΗΝ ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΘΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!

....ΓΙΑ ΜΕΝΑ !!
@@
<
% ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ!!

11/01/2006 01:11:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Πολύ χαίρομαι για σένα!!!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ GREHELAND!!!
@@
<
%

11/01/2006 09:44:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γεια! Αχ, αυτή η ρημάδα η ώρα. Ώρα έχουμε και ώρα δε βρίσκουμε! Πάλι ωρολογιακή βόμβα στην καρδιά μου έσκασε μικρούλι μου. Αυτή τη φορά ξέρω οτι έσκασε και στην καρδιά του κοριτσιού αλλά μας χωρίζει ο χώρος και ο χρόνος!!! Καμικάζι στο Black Pearl Harbor και έχει ξεκινήσει ο Δεύτερος Παγκόσμιος Έρωτας!!!

11/02/2006 03:41:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

:0)))

Πολύ χαίρομαι και για σένα μικρέ μου!

Άντε και "καλό βόλι!"

:οΡ

11/03/2006 10:20:00 π.μ.  
Blogger Jason said...

Χαχαχα πολλή πλάκα έχεις...

11/07/2006 10:25:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Σε ευχαριστώ! :ο)

Θα "μπουκάρω" και σε σένα να δω τη δική σου "ματιά!"

Φιλιά και σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη!

Να ξαναέρθεις! Θα τρατάρω και γλυκάκι!
;ο)

11/08/2006 04:04:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home