6.8.06

Εδώ ο κόσμος καίγεται και το... σκυλί δροσίζεται!




Απ'την Κική ή την Κοκό ποια να διαλέξω;

Με θερμοκρασίες "βρασμού" σε Αθήνα και Ουάσινγκτον, η επιλογή μοιάζει αυτονόητη. Η πιο κοντινή πηγή δροσερού νερού είναι ο προορισμός μου για σήμερα!








Έχουμε και λέμε:

1. Μπανιέρα!

Να βουτήξω στην...φανταστική μου μπανιέρα;

;0)











2. Πιτσίλισμα!

Να πάρω παράδειγμα από τον σκύλο της φωτογραφίας και να χαρώ τη δροσιά με άλλη χάρη;













3. Πισίνα!

Να βουτήξω στην πισίνα των διπλανών;

(Σε όσα μικρούλια έχουν πισίνα,
εύχομαι καλά μπάνια! γκρρρρρρρ!!!)







4. Απρόοπτο!

Να σπάσω κανένα σωλήνα;

Για όσα μικρούλια η πισίνα δεν αποτελεί επιλογή και το μόνο δροσερό νερό, που να είναι και "τσάμπα," δεν είναι η θάλασσα, τότε έχετε τη δυνατότητα να τσαλαβουτήξετε στα δροσερά νερά του σπασμένου σωλήνα της ΕΥΔΑΠ και να χαίρεστε παρέα με τους πυροσβεστικούς κρουνούς!









5. Η πραγματικότητα!

Για τα υπόλοιπα, σαν και εμένα, που δεν σας παίρνουν τα πόδια σας ακόμα, ο νεροχύτης δεν μοιάζει τελικά και τόσο άσχημη επιλογή!

Φιλιά σε όλους και Καλά μυαλά!
(το δικό μου θόλωσε από τη ζέστη!)

16 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

...εγώ πάντως έκανα ένα ταξίδι αστραπή στις παραλίες της Κατερίνης και για πρώτη φορά στη ζωή μου πλατσούρισα σε νερά που δεν έχουν την σφραγίδα της Χαλκιδικής!!! Επιτέλους, ανεξαρτησία!

8/06/2006 04:15:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

...μόλις γύρισ και είδα την απόλυτα ταιριαστή σου καταχώρηση! Μην νομίζεις οτι σε παρακολουθώ σαν Big Brother πάνω από το κεφάλι σου, πότε θα γράψεις!!! Απλά τυχαίνει!

8/06/2006 04:16:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Μ'αρέσει που τυχαίνει να εκφράζω τις βαθύτερες επιθυμίες σου Little Brother!
:o)

Καλώς επέστρεψες! Για που ο επόμενος προορισμός με το καλό;
;ο)

8/06/2006 04:19:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πάλι Κατερίνη, την άλλη Κυριακή! Τόσο πολύ μου άρεσε! Φιλία!

8/06/2006 04:47:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Ωραίος!
;ο)

8/07/2006 12:17:00 π.μ.  
Blogger Psipsinel said...

elpizo na drosistis sintoma mikrouli!ke edo zestes exoume

8/07/2006 12:40:00 μ.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

Αληθεύει ότι στις ΗΠΑ το καλοκαίρι είναι αφόρητα ζεστο; Ελλάδα, Βελγιο και Αγγλία είναι αφόρητο...

8/07/2006 04:05:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Psipsinel: Σε ευχαριστώ ψιψίνα μου!!! Τα διαβάζω και τα δικά σας τα νέα *στο blog σου* και σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!

Ελπίζω τώρα να έχεις δροσιστεί λιγουλάκι και να έχει φύγει και η μπόχα του πετρελαίου από την υπέροχη νέα οικεία σου!

@Ζαρατούστρα: ΝΑΙ ΑΛΗΘΕΥΕΙ! Ο πλανήτης έχει γίνει καμίνι! Μεταφορικά και κυριολεκτικά!

Τα χαιρετίσματά μου στο Greeheland!

8/07/2006 10:48:00 μ.μ.  
Blogger tassoula said...

το δικό μας μυαλό θα αργήσει να ξεθολώσει.
καλησπέρα.

8/08/2006 04:51:00 π.μ.  
Blogger Marina said...

Πλίτς πλάτς μικρούλι
ψηφίζω νεροχύτη.

Αφού χωράς!

8/08/2006 06:53:00 π.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

,,,,Δυό δυό στην μπανιέρα δυό δύο .. στην έκτακτη ανάγκη...
..
Δροσερά να'ναιιιιιιιιιι ..κι 'οπου να'ναι!
Εγω' προχτές μπήκα στην πλαστική πισίνα της μικρής για λίγη δροσιά ..ανάμεσα στο μαγείρεμα και στο σιδέρωμα,,,,,,,,χιχιχιχιχχχχχι!!

8/08/2006 08:16:00 π.μ.  
Blogger J. said...

΄Ωστε έτσι ! Πρώτα σεξ και πάλι σεξ και μετά τρέχουμε στις πισίνες και στις μπανιέρες να δροσιστούμε...

8/08/2006 04:51:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

8/10/2006 11:32:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητό μου μικρούλι μετακόμισα! Πήγα στο http://quantis.wordpress.com...

...εκεί θα με βρίσκεις από εδώ και πέρα να μελαγχολώ!

8/10/2006 11:33:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Βρε 'συ, γιατί δεν πας σε καμιά παραλία;

8/11/2006 02:50:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Marina: Μια κουβέντα είναι το χωράω Μαρινάκι! Εξέχουν τα χέρια και οι πατούσες, αλλά με λίγο σπρώξιμο όλο και κάτι θα γίνει!

@Seravose: Το ότι έχεις πλαστική πισίνα στο σπίτι, δεν θα το σχολιάσω. (ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!!!)
Αλλά το ότι έχεις μικρούλι, συγνώμη, μικρούλα ήθελα να πω, και δροσίζεστε παρεούλα, νομίζω ότι είναι από τα ωραιότερα νέα που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό!

@Johny b. good: Το σεξ-σεξ δεν το εξασκούμε "καλέ μου Γιάννη" το διαβάζουμε και το εκθέτουμε! Τη δροσιά την ψάχνουμε και ώρες-ώρες που δεν τη βρίσκουμε σαλτάρουμε ολίγον τι!

@Black Perl: Καλορίζικο το νέο σου "σπίτι"! Θα έρθω και θα πατήσω και με το δεξί!

@Darthiir the abban: Γιατί δεν έχω αυτοκίνητο καρντιά μου! Και για να πάω σε παραλία, ο μόνος τρόπος που ξέρω, είναι με αυτοκίνητο. Δύο φίλοι μου που έχουν δεν παίζει γιατί ο ένας δεν είχε λάστιχα (του έσκασαν 2 το περασμένο ΣΚ) και ο άλλος το έχει παρκαρισμένο σπίτι του γιατί είναι Ελλάδα!!! Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!!!
Οπότε δροσίζομαι με όσα διαβάζω και προβληματίζομαι για το μέλλον μας μέσα στην υγρασία και τη "ζέστη" των ημερών... Σου έχει χαλάσει και σένα η γεύση, ή είναι μόνο δικό μου το "προνόμιο";

8/11/2006 09:58:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home