1.7.06

Catching Up or Down

Tι κάνετε παίδες;

Καιρό έχουμε να τα πούμε και είπα να ξεκινήσω με τα δικά μου για να μην νομίζετε (όσοι ακόμα κάνετε τον κόπο να κοιτάζετε εάν έχω ανεβάσει νέο post) ότι με απήγαγαν και είμαι κλεισμένο σε κανένα μπουντρουμάκι να περιμένω σύνδεση με τον τοπικό Internet host. :-)

Είμαι καλά, υγιέστατο και χαρούμενο. Αλλά άλλος είναι ο λόγος που είπα να σας πω μια και καλή τα δικά μου. Μια απορία έχω και είπα να τη μοιραστώ μαζί σας. Λοιπόν...
Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει πώς τα καταφέρνετε όσοι από εσάς εργάζεστε να προλαβαίνετε να ανεβάζετε και τα νέα σας στο διαδίκτυο. Ή τελικά δεν είμαι πολυπράγμων, ή όντως τελικά κάνω πολύ περισσότερα από όσα παραδέχομαι. Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

  • Από την 1η Ιουνίου εργάζομαι στην Παγκόσμια Τράπεζα, έχοντας αναλάβει μια προσωρινή ανάθεση με ημερομηνία ολοκλήρωσης μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου, 2006. Οπότε κάτι κάνω για να κερδίζω το ψωμάκι μου, αλλά φυσικά συνεχίζω να ψάχνω για μόνιμη δουλειά (αυτήν εβδομάδα είχα μερικές καλές εξελίξεις για κάποιες που έχω φτάσει να κυνηγάω περνώντας από συνέντευξη σε συνέντευξη 2 ,5 μήνες τώρα!) μπας και δεήσει κανένας τυφλός, κουφός και άμυαλος να "επενδύσει" στην περίπτωσή μου. Τί άλλο; Α!
  • Αλλάζω σπίτι μετακομίζοντας σε άλλο διαμέρισμα αλλά εντός του ίδιου κτιρίου (μειώνω και τα έξοδα μετακόμισης μιας και όλα στην πλάτη θα τα κουβαλήσω) και ελπίζω η νέα μου κατοικία να αποδειχθεί το ίδιο "γούρικη" με την τωρινή.
  • Εξαιτίας του "πατερούλη" έγινα μέλος μιας διαδικτυακής υπηρεσίας ονόματι Rent A Coder, μέσω της οποίας μου δίδεται η ευκαιρία να κερδίσω μερικές δουλειές (κυρίως συγγραφή άρθρων και Δελτίων Τύπου) για πελάτες από όλο τον κόσμο (εγώ για πελάτες από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής έχω εργαστεί μέχρι στιγμής) τις οποίες πρέπει να ολοκληρώνω μέσα σε ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα και να τις καταθέτω διαδικτυακά σε εκείνους μέσω της υπηρεσίας. Η πληρωμή εξαρτάται από το ποσό που έχεις δώσει κατά τη διάρκεια της φάσης του πληστειριασμού, αλλά έρχεται στο σπίτι με επιταγή ή με απευθείας κατάθεση στον τραπεζικό σου λογαριασμό. Άψογη οργάνωση! Εξαιτίας όμως των πολυάριθμων άρθρων που έχω να τελειώσω αυτό τον καιρό (είμαι στο στάδιο διεκπεραίωσης των τελευταίων 100 άρθρων από ένα σύνολο 300 που έχω αναλάβει μέχρι της 14 Ιουλίου) δεν έχω "ελεύθερο" χρόνο ούτε για κατούρημα, που λέει ο λόγος. Από τον υπολογιστή της δουλειάς σε αυτόν του σπιτιού και τούμπαλιν! Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει η όλη ιστορία γιατί νιώθω ότι κάτι κάνω, αν και τώρα είμαι λιγουλάκι κουρασμένο... (άβυσσος η ψυχή του μικρουλίου!)
  • Αυτήν τη στιγμή βρίσκομαι στο σπίτι ενός φίλου στην άλλη άκρη της Αμερικής, για να περάσω όμορφα τις λιγοστές μέρες (όλες κι όλες 2! Αλλά τις κόλλησα στο ΣΚ και τις έκανα 4! Αθάνατο Ελληνικό πνεύμα!) που έχω δυνατότητα να μην είμαι στη "μόνιμη" δουλειά αλλά κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα και να δω με την ευκαιρία και κανένα καινούργιο μέρος. Ξύπνησα πρώτο και αφού έφτιαξα φραπεδάκι και άνοιξα τον υπολογιστή (οι "κακές" συνήθειες δύσκολα κόβονται) του κολλητού που ακόμα κοιμάται είπα να αφιερώσω αυτόν τον ελεύθερο χρόνο στην ενημέρωση του διαδικτυακού μου ημερολογίου.
Λοιπόν εσείς τι κάνετε και προλαβαίνετε να ενημερώνεται και τα βλογ σας; Μήπως είστε μάγοι; Εάν πάντως έχετε κάποιο πλάνο / σχέδιο / πατέντα σας θερμο-παρακαλώ να το μοιραστείτε με το μικρούλι, γιατί σκέπτομαι ότι εάν τώρα που η δουλειά δεν είναι εξοντωτική δεν έχω χρόνο για βλόγγινγκ, τί θα γίνει όταν και εάν "πραγματικά" οι απαιτήσεις τις δουλειάς δεν μου αφήνουν καθόλου ελεύθερο χρόνο; εεεε;;;;;

Βοήθεια ζητάω καλά μου παιδιά και μαζί με αυτό και να μάθω πόσοι ακόμα με θυμάστε... Μπου-χου-χου!!! :ο)))

Φιλάκια ζουζουνιστά,

Το Μικρούλι σας

17 Comments:

Blogger . said...

:) παραπονιαρικο μικορύλι... κα΄τι μου θυμίζεις..... =Ρ

7/02/2006 02:55:00 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

.. welcome back ,,μικρούλι.. και γω το ίδιο ψάχνω με σένα να βρω..
...let me know if you find it !!

7/02/2006 04:52:00 μ.μ.  
Blogger ViSta said...

Έλα όλο νάζια είσαι, βεβαίως και σε θυμόμαστε και το ίδιο πρόβλημα χρόνου έχουμε και εμείς. Και εγώ μόλις μετακόμισα και άλλα λοιπά...
Εάν έχεις διάθεση αλλά καθόλου χρόνου πάει καλά, κάποτε θα βρεθεί ο χρόνος.
Άμα όμως σου χαθεί η διάθεση του blogείν, πάει ξέχνα το, τότε μάλλον δεν υπάρχει λύση.
Άρα μην στεναχωριέσαι και εμείς εδώ ήμαστε.
Φιλιά και καλή επιτυχία σε όοοοοολα τα σχέδιά σου:-)

7/02/2006 06:13:00 μ.μ.  
Blogger Andreas said...

Έλα παραπονιάρικο... Δεν φτάνει που είσαι στην άλλη γωνιά του κόσμου αργείς να ανανεώσεις και το blog σου. Λοιπόν καλή επιτυχία και περιμένουμε νέα σου!!!

7/03/2006 02:59:00 π.μ.  
Blogger Sophia Choleva said...

:********************

7/03/2006 07:56:00 π.μ.  
Blogger τσέλιγκας said...

Ως συνήθως, τα σέβη μου

7/03/2006 11:32:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Δηλαδή άντε, το ότι ανεβάζουμε "νέα μας" δεν το καταλαβαίνεις...

Το ότι βρήσκουμε χρόνο όμως ταυτόχρονα να διαβάζουμε και τα νέα τόσου κόσμου και να σχολιάζουμε το καταλαβαίνεις;;;

Όχι γιατί αν το καταλαβαίνεις εξήγατό μου και εμένα... :p

7/03/2006 12:54:00 μ.μ.  
Blogger Grimdal said...

Έχω Α-ΚΡΙ-ΒΩΣ την ίδια απορία μ' εσένα!

7/03/2006 02:10:00 μ.μ.  
Blogger Blogarismenh said...

ψηλά το κεφαλι μικρούλι! :-)

7/04/2006 10:07:00 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Κι'αναρωτιόμουν πως δεν έχεις περάσει να πεις ένα γειά . Απ'ότι βλέπω όμως τα νέα είναι καλά και χαίρομαι ιδιαιτέρως .
φιλιά

7/04/2006 12:40:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

πρωτα απο ολα, να εισαι σιγουρο οτι και σε σκεπτομαστε και το μπλογκ σου τσεκαρουμε για τα νεα σου.

Εκτος απο την ερωτηση που απευθυνεις, πιστευω οτι κλεινοντας το ποστ θα επρεπε να θεσεις και ενα κουιζ:
"ποιος καταλαβε τι δουλεια ειναι αυτη που εκτενως περιγραφω?"

ελα μια βολτα απο εδω γιατι εχεις αρχισει να τζαζεύεις :)

φιλακια πολλα

7/05/2006 05:34:00 π.μ.  
Blogger J. said...

Βρε, το Μικρούλι μεγάλωσε και δουλεύει στην Παγκόσμια Τράπεζα !

Εύγε, πολύ χάρηκα που διάβασα τα καλά νέα, είναι ωραίο να ακούς ότι ο κόσμος εξελίσσεται, προχωράει, γνωρίζει και μαθαίνει καινούρια πράγματα. Ελπίζω να μας δείξεις και φωτογραφίες από το Αμέρικα. Ομολογώ βέβαια ότι δεν κατάλαβα τί ακριβώς δουλειά είναι αυτή.

Πάντως ιδιαίτερα ενδιαφέρον μου φαίνεται και το Rent a Coder. Θα το ψάξω...

΄Οσο για το "πώς προλαβαίνετε ;" η απάντηση είναι απλή: "δεν προλαβαίνουμε". Πάντως αυτό που βοηθάει είναι, νομίζω, πρώτον να παρατηρεί κανείς φάτσες και συμπεριφορές (όλο και κάτι θα του μείνει...) και δεύτερον σε κάποιες νεκρές ώρες της ημέρας (π.χ. αναμονή για μετρό ή οδοντογιατρό ή υδραυλικό, δόξα τω Θεώ στην Ελλάδα όλο και κάτι ή κάποιον θα περιμένουμε κάθε μέρα...)να σκέφτεται δυο-τρεις άξονες, δυο-τρία βασικά θέματα γύρω από τα οποία θα "πλέκεται" το επόμενο post. ΄Αλλη συνταγή δεν έχω, την ψάχνω κι εγώ...

7/06/2006 06:59:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Marilina: Τι σου θυμίζω καλή μου; Ή καλύτερα ποιον;
:οΡ

@Sevarose: Θα σε ενημερώσω μόλις το ανακαλύψω! (αν και έψαχνα μια πιο άμεση λύση από εσάς, είναι η "μαύρη" αλήθεια!)
;ο)

@Vista: Καλορίζικο το νέο σου σπιτάκι! Εγώ αλλάζω κατοικία αυτό το ΣΚ! Ο Οδυσσέας πώς την πήρε την μετακόμιση; Συνήθως τα παιδιά έχουν το μεγαλύτερο συναισθηματικό δέσιμο με το σπίτι (εάν κρίνω από τον εαυτό μου!) Ευχαριστώ για τις ευχές!!!
;ο)

@Andreas: Να'σαι καλά και εσύ που με διαβάζεις, αν και "παραπονιάρικο" από την άλλη άκρη του πλανήτη! Thanks!
;ο)

@Sophie_jamaica: Τώρα εάν σου πω ότι κατάλαβα, μάλλον ψέμματα θα πω... Φιλάκια μου στέλνεις; Το λέω γιατί κάτι τέτοιο έλαβα (ελπίζω να ήταν και το σωστό μήνυμα!)
;ο)

@Tseligas: Πάντα ολιγόλογος αλλά μέσα στο θέμα! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη γιδοβοσκέ μου!
:ο)

@Darthiir the abban: Καλά αυτό το ΞΕΧΑΣΑ!!! Όχι μόνο δεν το καταλαβαίνω, το έχω τόσο "ξεπεράσει" που δεν ασχολήθηκα καν μαζί του! Αλλά που θα μου πάει! Θα τελειώσουν τα ρημάδια (τα άρθρα!) και θα επανέλθω δριμύτερο το μικρούλι! Αμ, πώς;!!!
;ο)

@grimdal: ΧΑΙ-ΡΟ-ΜΑΙ! Ένας άνθρωπος ακόμα που καταλαβαίνει τις τύψεις μου...
;ο)

@blogarismenh: Δεν ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ! Σκυμμένο το κεφάλι πάνω από τις οθόνες συνέχεια το'χω!
;ο)

@Ellinida: Σε ευχαριστώ Ελληνίς! Να'σαι καλά για την κατανόηση... Αλήθεια με είχαν "φάει" οι τύψεις πάντως!
:ο)

@sergei: Καιρό είχα να την ακούσω την έκφραση μικρέ μου και με έκανες να γελάσω δυνατά! :ο)))
Ποια δουλειά όμως δεν κατάλαβες; Της Παγκόσμιας τράπεζας ή την άλλη του Rent A Coder; Στην Παγκόσμια τράπεζα είμαι υπεύθυνο επικοινωνίας ενός τμήματος με τον υπόλοιπο οργανισμό (βγάζω τα άπλυτά τους στη φόρα κοινώς! χαχαχαχαχαχα), ενώ με το διαδικτυακό τόπο, συμμετέχω σε πληστειριασμούς και "χτυπάω" projects. Εάν τα κερδίσω (δώσω την καλύτερη τιμή και έχω την "καλύτερη" δυνατότητα να τα ολοκληρώσω στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) τότε πρέπει να τα παραδώσω και πληρώνομαι στο τέλος κάθε μήνα. Ψίχουλα, αλλά κάτι είναι μπροστά στο τίποτα!
:ο) Χαίρομαι πάντως που ακόμα με "πολεμάς"! (με διαβάζεις κοινώς)

@Johny b.good: Τις φωτό τις περιμένω σε CD από τους φίλους μου, γιατί εγώ δεν έχω κάμερα... Μόλις τις λάβω θα διαλέξω τις καλύτερες και θα τις ανεβάσω. Ελπίζω να σε κάλυψα και εσένα με την απάντησή μου στον Sergei για την δουλειά μου. "Υπεύθυνο επικοινωνίας" είμαι. Όσο για το Rent A Coder, ψάξε το! Για αυτό έβαλα το link, για να το ελέγξετε και να γραφτείτε και εσείς!

Πάντως γέλασα με το "στην Ελλάδα όλο και κάτι ή κάποιον θα περιμένουμε κάθε μέρα"!!! Σε ευχαριστώ για την συνταγή! Θα την "πολεμήσω"! (κοινώς τις ώρες που περιμένω, θα σκέφτομαι... Αυτό και εάν είναι πρωτότυπο για εμένα!
;οΡ

7/07/2006 12:45:00 π.μ.  
Blogger Ektwras said...

simera eftasa Tokyo kai thn Deutera feugo apo do gia Athina...

esi pote erxese ?

7/07/2006 11:33:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

O Polis είπε να σου πω:

Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα!

;οΡ

7/07/2006 08:25:00 μ.μ.  
Blogger Jason said...

Ορίστε.
Εδώ είμαι κι εγώ, για πρώτη φορά σε αυτό το blog.
Φιλιά και από μένα!

7/09/2006 05:42:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@jason: Καλώς όρισες!!!
:ο)

Φιλιά στο νεοφερμένο!

7/09/2006 05:15:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home