12.5.06

Tι χαμπάρια;

Παίδες, δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ εδώ και μέρες έχω ένα βάρος ασήκωτο στο στήθος...

Δεν είναι από τη βότκα...

Αυτήν έχω μέρες να την δοκιμάσω...

Δεν ξέρω τι ακριβώς φταίει.

Ίσως...

Το ότι δεν βρίσκω δουλειά και τελειώνουν σιγά σιγά τα αποθέματα...

Το ότι ενώ δουλεύω σε θέση ερευνητή, δεν είναι κάτι μόνιμο ή κάτι που να μου δίνει ώθηση να συνεχίσω να ακούω το ~you are overqualified~ ή το ~Ι am sorry, but we decided to select the other candidate. Υou were among our finalists, but the other was smarter, cooler, more οf everything! Yea... whatever...~

Το ότι μάλλον θα πρέπει σύντομα να μετακομίσω για 2η φορά μέσα σε ένα 3μηνο...

Το ότι μου λείπει η Ελλάδα, αλλά δεν θέλω να γυρίσω χωρίς να έχω πάρει όλα όσα ήρθα να πάρω... (ένας Θεός ξέρει το γιατί!).

Το ότι οι δικοί μου "μεγαλώνουν" και εγώ είμαι μακριά... και λυπάμαι που "χάνω" τις στιγμές τους/μας...

Το ότι δεν είναι τίποτα για πάντα (ούτε εσύ θα μείνεις)...

Το ότι οι φίλοι μου σιγά σιγά θα με ξεχάσουν (όσοι δεν το έχουν κάνει ήδη... και το καταλαβαίνω! Ειλικρινά! Είναι πάρα πολύ δύσκολη η πολύμηνη απόσταση και η διατήρηση μιας υγειούς σχέσης - πάσης φύσεως!)...

Το ότι οι "καινούργιοι¨μου φίλοι και αυτοί σιγά σιγά φεύγουν (από την πόλη και συνάμα από κοντά μου - ποτέ από μέσα μου!)...

Το ότι δεν βλέπω φως (μα καλά, πότε μπήκα σε τούνελ;)...

Δεν ξέρω, άκρως αισιόδοξα τα βλέπω τα πράγματα τη μια μέρα, την άλλη κοντεύω να κλείσω εισιτήρια χωρίς επιστροφή (το κακό είναι ότι δεν θέλω να λέει Ελλάδα ο προορισμός)...

Δεν ξέρω...

"Υπομονή" μην μου πείτε...
Ούτε "όλοι τα περνάνε"...

Το ξέρω!

Δεν ήρθα εδώ για να σας μαυρίζω τη μέρα...
Δεν γκρινιάζω εδώ...
Την αγωνία μου καταθέτω....

Και μαζί με αυτή την ευχή μου.

Να συνειδητοποιούμε πόσα έχουμε, πριν τα χάσουμε!

Αυτό προσπαθώ κάθε μέρα, για να μην χάσω το πιο σημαντικό παιχνίδι.

Τυχερά είναι αυτά και δεν είναι στα μελλοντικά όνειρά μου η ζωή του υπαλλήλου (με την κλασσική ελληνική του έννοια). Όχι με τους δικούς τους όρους τουλάχιστον. Απλώς αντέχω ακόμα να κάνω μερικά χρόνια την υπομονή μου για να μπορώ μετά να κάνω αυτό που έχω σε αυτό που θεωρώ κεφάλι (με ή χωρίς περιεχόμενο, δεν το εξετάζω αυτή τη στιγμή...)...

Αυτό που με συνθλίβει είναι η συνειδητοποίηση ότι κινδυνεύω να πέσω στην παγίδα που μόνο αυτοί ξέρουν να στήνουν και όχι απλώς να μην το πάρω είδηση, αλλά να το ευχαριστηθώ και από πάνω...

Δεν ξέρω...

Μάλλον η ουσία είναι μία.

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΩ...

Συγνώμη για το ολίγον τι περίεργο σημερινό μήνυμα...

Σκεπτόμουν να μην επιτρέψω τα comments σε αυτό το post, αλλά θα είναι σαν να φοβάμαι κάτι...

Αλλά εάν δεν αφήσετε, μην ανησυχείτε. Είστε από μένα πλήρως δικαιολογημένοι.... (ίσως ούτε εγώ να άφηνα...)

Θα έχετε δίκιο να πείτε: "Έχω τα δικά μου, θα ασχολούμε και με το "μαλα...." το μικρούλι; Γάμα το! Θα την βρει την άκρη άμα έχει αρ@@@@ και μυαλό!"

Δίκιο θα έχετε. Οπότε πατήστε back και διαβάστε κάτι άλλο.

Ναι, καλύτερα έτσι.

Θα συνέλθω.

Μάλλον είναι αργά και έχω ξυπνήσει και από τις 5:45 το πρωί σήμερα... Ναι, αυτό είναι...

Μιλάει η κούραση. Όχι το μικρούλι...

Αυτό απεργεί μαζί σας... (από τον εαυτό του για την ώρα...)

Φιλιά!

20 Comments:

Blogger KV said...

"Να συνειδητοποιούμε πόσα έχουμε, πριν τα χάσουμε!", Very true!
Καλημέρα μικρούλη, όλα θα πάνε καλά just hung in there !

5/12/2006 03:37:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

μικρούλι είσαι στον σωστό δρόμο μια μεγάλη αγκαλιά από μένα ;)

5/12/2006 04:27:00 π.μ.  
Blogger artfarted said...

Weeeeell, a'right!! If yer come back to the home of the happy orange tree, οι απογοητευτικές ατάκες που θα (εξακολουθήσεις να) ακούς θα εκστομίζονται από πιό σκατόφατσες, με πιό σκατο-ύφος και σε πολύ πιό σκατομέρη απ' ότι σου συμβαίνει τώρα. Και το χειρότερο, δεν θα αφορούν δουλειές σχετικές με την επιστήμη σου αλλά επιοικώς άσχετες.
Καταλαβαίνω τη θέση σου 100% αλλά σε βεβαιώνω ότι δεν φαντάζεσαι το μέγεθος της τρέχουσας Ελληνικής μιζέριας. Χρειάζεται καλαμάκι για να ανασάνει κάποιος εδώ πέρα πάνω απ' τα σκατά.

Δεύτερο, γενικότερα, καθώς μεγαλώνουμε we all kiss our friends good-bye, είτε το αποδεχόμαστε είτε όχι. Στι μυαλό μας κάποιοι άνθρωποι είναι πάντα φίλοι μας αλλά αν είμαστε καλά και ζούμε πολλά χρόνια, δεν παραμένουμε μαζί τους. Η ζωή είναι revolving door. Οι άνθρωποι συνέχεια μπαινοβγαίνουν.

Είσαι τυχερή που είσαι θηλυκό. Δεν έχεις το μπαμπούλα του στρατού να απειλεί να κόψει τη ζωή σου στα δύο.

Όπου κι αν πάμε η Ελλάδα μας πληγώνει αλλά αν μείνουμε σ' αυτή, κινδυνεύουμε να μας σκοτώσει.


Relax baby; easy does it :)

5/12/2006 04:46:00 π.μ.  
Blogger τσέλιγκας said...

Πάντως σε αυτήν την περίπτωση μία βότκα τραβιέται ;-)

5/12/2006 02:15:00 μ.μ.  
Blogger . said...

όλες μου τις ευχές μιρκούλι μας....

για σπίτια και δουλειές, είμαι γουρλού εγώ =)

5/12/2006 06:29:00 μ.μ.  
Blogger J. said...

Mikrouli, βλέπω μία τάση στοχασμού, εσωστρέφειας και μελαγχολίας πριν από το "μετέωρο βήμα της αλλαγής χώρας και περιβάλλοντος" που το έχω κάνει και νιώσει περισσότερες από μία φορές. Θα ήθελα να σου πω ότι...
1. οι πραγματικοί φίλοι δεν χάνονται, εκτός αν θέλουν να χαθούν
2. οι συχνές μετακομίσεις θα είναι σε λίγα χρόνια μάλλον ο κανόνας, παρά η εξαίρεση, έτσι όπως πάμε
3. σε όλους μας λείπει η Ελλάδα όταν είμαστε μακριά της, αλλά και μας πληγώνει όταν είμαστε εδώ, που λέει και ο ποιητής ή τραγουδοποιός
4. έξω το σύστημα είναι σαφώς πιο αξιοκρατικό, παρά τις όποιες και όσες απορρίψεις σε βιογραφικά. Δεν χρειάζεται να δεχθούν το βιογραφικό σου όλοι, αρκεί να το δεχθεί ένας- χωρίς διευκολύνσεις κομματικές ή γκομενικές ει δυνατόν, έτσι;
5. ...τώρα για τους δικούς σου, τί να πω, δεν μπορώ να το αντικρούσω, αυτός ήταν ένας βασικός λόγος και για μένα να γυρίσω (και να φρικάρω εν συνεχεία...)

Keep Walking !
(Y.Γ. Ως φανατικός φίλος της βότκας κι εγώ θα μου επιτρέψεις να σου συστήσω το κατά την ταπεινή μου γνώμη non plus ultra :
Ζουμπρούφκα, πολωνέζικη βότκα κορυφαίας ποιότητας, κατά προτίμηση παγωμένη με φρέσκο χυμό μήλο ! Θα με θυμηθείς !)

5/12/2006 06:56:00 μ.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Δε μπορεις να φανταστείς πόσο ΠΟΛΥ τα έχω ζήσει όλα αυτά... και πόσο σε καταλαβαίνω!

5/13/2006 04:55:00 π.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

πραγματι, και πισω στην Ελλαδα μπορεί να τα περνας αυτά, όπου οι ευκαιρείες και οι εναλλακτικές είναι πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ λιγότερες.

5/13/2006 08:00:00 π.μ.  
Blogger iSixtir said...

Just remember what "O" stands in your nick name.After the rain comes the sunshine.

5/13/2006 11:48:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@OΛΟΥΣ:
Λοιπόν, δεν το περίμενα... (το ευχόμουν, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν το περίμενα!)

Δεν ξέρω τι έκανα με αυτό μου το post αλλά με συγκινήσατε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ... (κλαψ, λυγμ...) :ο))))

Παίδες, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! (κάτι που ξεχνάμε να πούμε όταν μας συμπαραστέκονται ή λέμε πολύ συχνά -η περίπτωσή μου- και κοντεύει να χάσει την σημασία του!)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για:
- τις αγκαλιές
- τα χάδια
- τις ευχές
- τις συμβουλές
- τη συμπαράσταση
- την κατανόηση
- την υπενθύμηση... ότι η ΖΩΗ είναι σαν τη ΜΠΑΛΑ!
Γυρνάει προς κάθε κατεύθυνση και ακόμα και ακόμα και όταν νομίζεις ότι σου την έκλεψαν και πια δεν σου ανήκει, μπορείς ΠΑΝΤΑ να την κυνηγήσεις!

:ο)))

Δεν έχω πολλά να πω, εκτός του όταν ξαναδιάβασα το κείμενο μου (σε συνδυασμό με τις απαντήσεις σας) ένιωσα λιγάκι -έως πολύ- ΜΑΛΑΚΑΣ!

Κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι αυτό που μετράει για εμένα τελικά είναι η "επαφή". Τρίτου, δευτέρου, ή πρώτου τύπου!

Εάν έχω καταφέρει να αγγίξω έστω και έναν άνθρωπο σε τούτη τη ρημαδοζωή, τότε όλα καλώς βαίνουν. Ή όπως το λένε και οι σοφοί, "Κάθε εμπόδιο για καλό!"

Κάποτε είχα χειροπιαστές αποδείξεις για την αλήθεια που κρύβει αυτή η φράση, και ελπίζω να το θυμάμαι όποτε χάνω την υπομονή μου και να μην σας ξαναζαλίσω με τις χαζομάρες μου... ;ο)

Φιλιά σε όλους και όλες και εύχομαι κάποια στιγμή να σας γνωρίσω από κοντά! Σας χρωστάω τουλάχιστον ένα κέρασμα!

Όπως μου υπενθύμησε πρόσφατα κι ένας φίλος από την Ελλάδα (από αυτούς που δεν θέλω να χάσω ΠΟΤΕ!), τουλάχιστον εδώ που είμαι κατάφερα να τελειοποιήσω την τυρόπιτά μου! ;ο) Έχει και τα καλά του το να είσαι μακριά από την πατρίδα τελικά! Κατευθύνεις την προσπάθεια εκεί που πραγματικά έχεις κλίση!
;ο)

Άρα όταν με το καλό σας δω, κερνάω τυρόπιτα (αυθεντική!) με ολίγον τι απ' όλα τα άλλα! (απ' όλα θα 'χει το τσιμπούσι!)

:ο)))

5/13/2006 12:51:00 μ.μ.  
Blogger τσέλιγκας said...

Άντε γιατί όλο τυρόπιτα ακούμε κι όλο με τη χυλόπιτα μένουμε! Για να δρομολογηθεί το ζήτημα!

5/13/2006 01:02:00 μ.μ.  
Blogger ViSta said...

Οκ, δεν θέλεις να διαβάσεις και εμείς τα περάσαμε, αλλά πραγματικά τρέμει η καρδούλα μου, να μην τα ξανάπεράσουμε.
...Αυτό που με συνθλίβει είναι η συνειδητοποίηση ότι κινδυνεύω να πέσω στην παγίδα που μόνο αυτοί ξέρουν να στήνουν και όχι απλώς να μην το πάρω είδηση, αλλά να το ευχαριστηθώ και από πάνω...

Έχεις δίκαιο είναι ένα λούκι που μας βάζουν και εμείς πέφτουμε με χαρά μέσα του.
Εγώ κατα τα άλλα να σου πω, την δεύτερη φορά που ήρθα εδώ για να μείνω ήρθα με εισητήριο χωρίς επιστροφή παρόλο που δεν είχα βρέι προηγουμένως εδώ δουλειά, ούτε μέρος για να μείνω, ούτε, ούτε.
Τέλος πάντων είναι σκληροί οι καιροί μικρούλι, και άμα βρεθείς στα μέρη μας, μετά χαράς να φτιάξω ένα από τα θρυλικά μου τιραμισού να σε γλυκάνω.
Την καληνύχτα μου :-)

5/13/2006 06:56:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

1) Απο τώρα είσαι qualified για CEO της μελλοντικής Εταιρείας Αναλύσεων που θα δημιουργήσω σε λίγους μήνες. Εγώ θα είμαι ο πρόεδρος και αν θέλεις φέρε και τον φίλο σου για να τον κάνω υπεύθυνο EMEA (Europe - Middle East & Africa)! Θέλω στελέχη επειγόντως!!! Φέρε και τις φίλες σου γιατί θέλουμε ASAP όμορφες κοπέλες για τηλεφωνήτριες και γραμματείς.

2) Είσαι από τους καλύτερους μου φίλους και δεν πρόκειται ποτέ να χαθούμε! Είμαι hacker και όπου και να πας θα σε βρώ!

3) Έρθεις - δεν έρθεις στο Ελλάντα, το σπίτι μου, το εξοχικό μου, το γκαράζ μου, το κτήμα πίσω από τις οξιές στην απάνω γειτονιά είναι πάντα ανοιχτά για σένα!

4) Άντε, βάλε τώρα να ακούσεις το τιρορερε
αφού νιώθεις τόσο μοναξιά!!!

Εμείς πάντως είμαστε εδώ!
Φιλιά!

5/14/2006 05:48:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Tσέλιγκας: Έχεις απόλυτο δίκιο καλέ μου προβατο-φύλακα, αλλά το ατυχές γεγονός να φάει το ταχυδρόμος τα κομμάτια της τυρόπιτας που είχα φτιάξει την άλλη φορά είναι ακόμα νωπό στη μνήμη μου! ;ο) Οπότε κάνε λίγη υπομονή (όπως και εγώ) και ελπίζω να μην σε απογοητεύσω όταν με το καλό το αναλάβω!
:ο)

@ViSta: Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση γλυκιά μου! Ευχαρίστως θα το τιμήσω το τιραμισού σου, και θα ακολουθήσω την συμβουλή σου!
Φιλιά και πάλι ευχαριστώ...
:ο)

@Βlack Pearl: Τώρα σε εσένα τί να πω; Είσαι και hacker και κινδυνεύω να με βρεις όπου και να πάω!!! :ο)))

Σε ευχαριστώ καλό μου μαργαριταράκι! Θα έρθω στην όμορφη γειτονιά σου μαζί με όλους όσους ζήτησες, και ελπίζω η εταιρεία να κάνει θραύση σε Ελλάδα, Βαλκάνια και Ευρώπη! Άντε και για Ασία μεριά μας εύχομαι (δεν πρέπει να ξεχνάμε την Κίνα!) :ο)

Ωραίο το τιρορερε και όταν είμαι παρέα σας, το σίγουρο είναι ότι παύω δια μαγείας να αισθάνομαι μοναξιά!
Είμαι εδώ για εσάς ΠΑΝΤΑ!
---

Φιλιά και από μένα σε όλους!

5/14/2006 01:31:00 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Mικρούλι μου
Σαν να είχες λίγο πολύ τις μαύρες σου ε ;
Ολοι έχουμε περάσει από εκεί , όλοι έχουμε νοιώσει λίγο πολύ τα ίδια .
Οταν είσαι έτσι βάζε ένα + μπροστά από κάθε σκέψη . Ξέρεις ότι όλα είναι παροδικά και believe me , πιστεύω ότι όλα θα γίνουν όπως τα θες . Αρκεί να το θες πραγματικά και να το πιστεύεις .
Εμας τους μπλογκόφιλους πάντως δεν θα μας χάσεις !
Πάω να σου βάλω ένα ποστάκι στο μπλογκ μου ... αν και πιστεύω ότι θα είσαι καλά σήμερα .
Είδες εξάλλου πόσοι σε νοιάζονται !
Μιά ζεστή αγκαλιά και φιλιά

5/15/2006 01:01:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Ellinida: Σε ευχαριστώ καλή μου!

Ναι, όντως είμαι καλύτερα μετά από τόσες εκδηλώσεις κατανόησης!

Σε ευχαριστώ και εσένα για την βοήθειά σου! Να'σαι πάντα καλά!

Φιλιά!
:ο)

5/15/2006 03:28:00 π.μ.  
Blogger Marina said...

Ολα αυτά μικρούλι μου είναι στης ηλικίας, σαν νεαρό πουλάκι ανοίγεις τώρα τα φτεράκια σου και φυσικό είναι να διερωτάσαι τι μέλει γενέσθαι..υπομονή και όλα θα φτιάξουν

5/15/2006 09:28:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Marina: Είσαι μια εσύ.....
;ο)

(σε ευχαριστώ καλή μου!)

5/15/2006 12:21:00 μ.μ.  
Blogger αθεόφοβος said...

Η Μαρίνα τα είπε όλα.
Είναι της ηλικίας οι αμφιβολίες,οι αναζητήσεις,οι φόβοι για το μέλλον,οι φόβοι για ποιές επιλογές είναι σωστές, για το σύντροφο της ζωής και πολλά άλλα.
Ενα είναι το γεγονός,προχώρα όπως το λέει η καρδιά σου κι'ας κάνεις λάθος.
Νομίζεις ότι οι μεγαλύτεροι και οι πετυχημένοι στη ζωή τους,όπως ο καθένας αντιλαμβάνεται την επιτυχία,δεν πέρασαν από αυτό το στάδιο;
Κανένας δεν φύτρωσε μεγάλος!

5/15/2006 03:22:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Aθεόφοβος: Κανένας δε φύτρωσε γενικά, εδώ που τα λέμε!
;οΡ

Thanks!

5/16/2006 02:26:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home