4.5.06

Σύγχρονοι Ατακαδόροι!

1. Βίκυ Κουλιανού:

Οκτώ στους δέκα Έλληνες πιστεύουν ότι τα µοντέλα είναι χαζά.

Τους υπόλοιπους τρεις όµως, που πιστεύουν πως είµαστε έξυπνες δεν τους ακούµε.

(τους υπόλοιπους 2 τι θα τους κάνετε;)


2. Μανώλης Μαυροµάτης:

Ο Ronaldo ξεχύνεται σαν εμετός στην επίθεση!

(και πάνω που τρώγαµε το πέµπτο κοµµάτι πίτσα!)


3. Νίκος Χατζηνικολάου:

Το πρωτοφανές αυτό γεγονός, συµßαίνει για δεύτερη φορά.

(έτσι είναι τα πρωτοφανή γεγονότα, συµßαίνουν µόνο 2 φορές!)


4. Ελένη Δήµου:

Η ηχογράφηση έγινε στο σπήλαιο των Πετραλώνων

όπου ßρέθηκε ο πρώτος εν ζωή σκελετός.

(...µπρρρρρ!!!)


5. Αννα Βίσση:

Ο Αντώνης Σαµαράς µε ßοήθησε να ξεπεράσω το χωρισµό µου µε τον Νταλάρα. Πως ήταν οι µέρες µου µε τον Νταλάρα; Αν σας πω ότι δεν θυµάµαι θα µε πιστέψετε;

(τυφώνας ο Σαµαράς, όλα τα σαρώνει, ακόµη και τη µνήµη!)


6. Ράνια Λυκούδη:

Θα το θεωρούσα ΑΓΕΝΕΙΑ

αν ένας άντρας από το πρώτο ραντεßού µου ζητούσε να κάνουµε πρωκτικό σεξ!!!

(...αν σας ζητούσε στοµατικό θα ήταν τουλάχιστον ευγενικό;

Αχ τι σου είναι αυτοί οι άντρες!)


7. Τόλης Βοσκόπουλος (Σε συνεντευξη στον Ν. Χατζηνικολάου):

Όταν τους ζήτησα την ανάγκη τους δεν µου την έδωσε κανείς

(...και τι σας έδωσε;)


8. Η Αντζελα θέλει να τραγουδήσει ένα τραγούδι εκτός προγράµµατος:

Παρακαλώ να χαµηλώσουν τα φώτα, γιατί τώρα θα πω ένα τραγούδι off the record

(απλώς ασχολίαστο, Άντζελα είναι αυτή και είναι... άσφαλτος!)


9. Αννα Φόνσου:

Δόξα τω Θεώ, είµαι άθεη.

(και εγώ, µα τον Μανιτου, το Δία και τον Αλλάχ, πιστεύω εις έναν Θεό, Πατέρα, Παντοκράτορα!)


...last but not least,


10. Σχολιαστής στίßου κατά την διάρκεια αγώνα ανωµάλου δρόµου γυναικών:

Και οι ανώµαλες µπαίνουν στα τελευταία 1000 µέτρα...

(Βρε τι σου είναι αυτές οι ανώµαλες!)


και ακόµη ένα για να "σκάσει" λίγο ακόµη το χειλάκι µας...


11. Εκφωνητής ποδοσφαιρικού αγώνα στην τηλεόραση:

Και ναι...µπαίνει µέσα στη µεγάλη περιοχή...την ßγάζει και την παίζει...

(...!!!?!...εγώ φταίω τώρα που το µυαλό µου πάει στο πονηρό;)


Ευχαριστώ το Βεράκι για αυτό το ποστ! :-)))

16 Comments:

Blogger Andreas said...

Ωραίο top 11... από τις ανώμαλες τελικά ποιά κέρδισε; lol

5/04/2006 01:32:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Έλα μου ντες!
;οΡ

5/04/2006 02:39:00 π.μ.  
Blogger Marina said...

Ευχαριστώ! Αυτό το υπέροχα σατυρικό, καυστικό και απίθανο πόστ σου μου έφτιαξε το κέφι. Μπορώ να έχω λίγο παγωτό Αντζελα με Τόλη γαρνιρισμένο με Κουλιανού και για κερασάκι την κα Φόνσου (χωρίς τον Γκουζγκούνη όμως)?

5/04/2006 04:51:00 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

KΑλά είναι πραγματικα ΑΠΙΘΑΝΟ. Κατουρήθηκα στα γέλια. Ο εμετός με σκότωσε!

5/04/2006 05:42:00 π.μ.  
Blogger hobgoblin said...

ο εμετός είναι παλιό. Αννα Φόνσου - Ράνια Λυκούδη όμως κάνουν τη διαφορά!

(μαζί με το σχόλιο στο 5...)

:)

5/04/2006 06:09:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Thanks Guys!!!
:oD

5/04/2006 10:47:00 π.μ.  
Blogger Andreas said...

που είσαι mikrouli; οέο; ξέριες πόσο καιρό έχεις να κάνεις βόλτα και από εμάς; (αυτά είναι παράπονα)

5/05/2006 10:25:00 π.μ.  
Blogger Nenyaki : ) said...

μου θύμισες ένα άλλο που είχα ακούσει από τον Μαυρομάτη πριν καιρό:
"ο αγώνας έληξε με 3 γκολ, ένα για κάθε ομάδα"...

...ντοινγκ!

5/05/2006 10:53:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό σημαίνει κορίτσι απο σπίτι!!!
Σε έχω ερωτευτεί Ρανια..

5/06/2006 01:07:00 μ.μ.  
Blogger J. said...

"Με τα στρέμματα βλαμμένα στη Σύνοδο Κορυφής..."

5/06/2006 07:25:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ειναι η αληθεια οτι το πρωκτικο σεξ απο το πρωτο ραντεβου ειναι αγενεια....

τς! τς! τς! η σημερινη νεολαιοι...

5/07/2006 09:36:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

;) και για λίγη εξυπνάδα τώρα. Είμαι πολύ καλός εραστής γιατί εξασκούμαι αρκετά μόνος μου, Γούντι Άλεν

5/07/2006 02:26:00 μ.μ.  
Blogger . said...

εμένα η λυκούση με συγκλόνισε.... και απορούσα για΄τι όλοι με λένε εύκολη.. τώρα κατάλαβα

5/08/2006 09:42:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@andreas: Έχεις απόλυτο δίκιο... Αλλά τι να κάνω... έχω ψιλομπλέξει! Θα επανακάμψω μέσα στο ερχόμενο ΣΚ!
:ο)

@nenyaki: Καλό!!! Αχ, αυτός ο Μαυρομάτης... πρέπει να τον βάλουμε σε ειδικό βάρθρο!
:ο)

@οrlado: Χαίρομαι που σ΄άρεσε τόσο πολύ!
:ο)))

@mazdoc: Τον βλέπω τον Βαμβακούλα στο ίδιο βάρθρο με τον Μαυρομάτη!
:ο)

@unclejack: Άντε και καλά στέφανα!
:ο)

@j.j.p.: ΤΕΛΕΙΟ!!!
:ο)))

@morgana: Είδες "καλή" μου μαγισσούλα; Τα έχουν εξομοιώσει όλα πια...
;ο)

@street spirit: Από "εξυπνάδες" άλλο τίποτα αυτός ο Γούντυ! Λέει να μοιάσει με τον άλλο τον συνονόματό του τον Τρυποκάρυδο!
;ο)

@Μαριλίνα: Εάν η Λυκούδη κατάφερε να σε συγκλονίσει, Μπράβο στο κορίτσι! Έχει και κρυφά ταλέντα τελικά!
;ο) (χαχαχαχαχαχαχα!!!)

5/09/2006 11:22:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Βεράκι εδώ!
Είμαι διάσημη - είμαι διάσημη!!!
Και τώρα που το 'παθα αυτό λες να αρχίσω κι εγώ τις ατάκες??

5/10/2006 08:54:00 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Χιχι . Ξέρω πολλά τέτοια . Να σου στείλω ?

5/15/2006 01:06:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home