11.4.06

Ευτυχία είναι...



...να χαμογελάς χωρίς λόγο
για τους άλλους
αλλά έχοντας άπειρους
δικούς σου συνειρμούς!










...να θυμάσαι την ομορφιά της μοναξιάς
τις στιγμές που έχεις τον κόσμο
κάτω από τα πόδια σου!











...να ξέρεις τι να πεις,
πότε,
και
σε ποιόν!







...να έχεις περιέργεια
να γνωρίσεις τον κόσμο
με τα δικά σου μάτια!










...να ταξιδεύεις με γαλήνη
ακόμα και κάτω από αντίξοες συνθήκες!

















...να μην φοβάσαι την έκθεση,
χρωματίζοντας τα πάντα
με τη δική σου παλέτα!












...να κοιτάς προς την κατεύθυνση που επιλέγεις!

27 Comments:

Blogger Unknown said...

ε συγγνώμη, ευτυχία είναι εκείνο το... με τα... και... από πάνω... σλουρπ... χμ μπορώ λοιπόν να το έχω;;;)

4/11/2006 05:20:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σου εύχομαι να είσαι πάντα ευτυχισμένη.

Πολλά φιλιά

4/11/2006 05:52:00 μ.μ.  
Blogger didymous skulls said...

...όλα δικά σου μάτια μου

4/11/2006 08:10:00 μ.μ.  
Blogger Andreas said...

Ευτυχία είναι να μοιράζεσαι από ανιδιοτέλεια, ευτυχία είναι το να μπορείς να φωνάζεις ότι είσαι ευτιχιμένος, ευτυχία είναι το να κάθεσαι με τον άνθρωπό σου και ενώ δεν μιλάς να τα λέει όλα η σιωπή, ευτυχία είναι... να σε νοιάζονται αυτοί για τους οποίους και εσύ νοιάζεσαι.

4/12/2006 02:13:00 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΞ ΟΛΗ ΜΕΡΑ!

4/12/2006 03:03:00 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Μ'αρέσει ο τρόπος που κοιτάς τον κόσμο Μικρούλι ! Ελπίζω να μην αλλάξει όταν μεγαλώσεις .
Χμμμ τώρα που το σκέφτομαι ... καλύτερα να μην μεγαλώσεις ποτέ ! Να παραμείνεις παιδάκι !
:))))

4/12/2006 03:59:00 π.μ.  
Blogger thegypsy said...

Εκπληκτικό post!!!!!!
Noμίζω πως είμαι ευτυχισμένη.....:):):):):):):):):

4/12/2006 05:23:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ααααααααααααα............ειμαι μια δυστυχεσμενηηηηηηηηηηη

4/12/2006 12:21:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Street Spirit: Έχει και αυτό με μπόλικο από εκείνο από πάνω; ...και από κάτω μια στρώση με χμ... ωχ... μου τρέχουν ήδη τα σάλια!
;0)

@Black Perl: Το ίδιο εύχομαι και σένα μαργαριταράκι μου!
:ο)

@Didymous Skulls: ...αχ, μικρή μου... να σε χαίρονται όσοι αγαπάς!
:ο)

@Andreas: Συμφωνώ με όλα! Σε ευχαριστώ για την προσθήκη!
:ο)

@Λαμπρούκος: ΝΑΙ!!! (βέβαια ωραία είναι και ο υπνάκος ενδιάμεσα, ε;;;)
;ο)

@Ελληνίδα: Θενκς! Θα μείνω τσιμπιρδόνι και θα σας ενοχλώ με τις μικρούλικες απορίες μου για τη ζωή και το γίγνεσθαι!
;ο)

@thegypsy: Χαίρομαι για σένα!!!
;ο)

@Morgana: αααααααααααααααααααα..... μην κλαις Μοργκανάκι! Θα γυρίσει ο τροχός και θα σε φτιάξει ο ΛΑΟΣ!!!
;ο)

Φιλιά σε όλους και όλες!
:ο#

4/12/2006 01:25:00 μ.μ.  
Blogger pascal said...

Γκρρρ...μου τη δίνει η τόση ευτυχία :P

4/13/2006 04:30:00 π.μ.  
Blogger Marina said...

Πρός μικρούλι. Ευτυχία είναι να είσαι.

4/13/2006 05:09:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Pascal: Μου θύμισες τον Γκρινιάρη από τα Στρουμφάκια!
;ο)

@Marina: Χμ, εδώ σε θέλω μάστορα! Να είμαι να είσαι να είμαστε... Άστα να πάνε... και εαν δεν ξέρεις τι είσαι; Εγώ το ψάχνω χρόνια τώρα αλλά δίχως σοβαρά αποτελέσματα... Η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά!
;ο)
(Πάντως συμφωνώ!)
:ο)

4/13/2006 02:15:00 μ.μ.  
Blogger ViSta said...

...να χαμογελάς χωρίς λόγο
για τους άλλους
αλλά έχοντας άπειρους
δικούς σου συνειρμούς!...

Tι άλλο μπορώ να κάνω διαβάζοντας αυτό εκτός από το να χαμογελώ; :-)

4/13/2006 06:04:00 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Πέρασα να δω αν είχες βάλει τίποτα καινούργιο . Αφήνω μιά καλημέρα .

4/14/2006 03:44:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@ViSta: Χαίρομαι που τα χείλη σου παραμένουν ευλύγιστα!!!
;ο)

@Ελληνίδα: Να σου πω την αλήθεια και εγώ πέρασα να δω εάν είχα βάλει τίποτα καινούργιο και ψιλοαπογοητεύτηκα!
;ο)
(Θα επανορθώσω όμως σύντομα)

Την καλησπέρα μου στη μικρή μου Ελληνίς!
:ο)

4/14/2006 11:07:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

καλησπερα και απο εμενα...

4/14/2006 11:11:00 π.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

ωραιο μπλοκ εχεις...

4/14/2006 02:48:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μικρούλι σ' ευχαριστώ για το σχόλιο και για το link :)

Πολύ πολύ ωραίο post :)
Τώρα είναι σίγουρο πως τουλάχιστον ΜΙΑ φορά ήμουν ευτυχισμένος. Σχετικά με τη "πρόταση" στο blog μου, ευχαρίστως να σε βοηθήσω αν με χρειαστείς.

Η 6η εικόνα με τη μπογιά είναι απο το σχετικό ρώσικο site? Δεν είναι Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Η η δουλειά του(ς) ?

4/14/2006 02:50:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@onomatodosia: To "μπλοκάκι" μου είναι πάντα στη διάθεσή σου!
;ο)
Καλώς όρισες!

@Ηenry grey: Χαίρομαι! :ο)
Η έκτη εικόνα είναι λιγάκι πειραγμένη... Την ανακάλυψα ως διαφήμιση τζιν! Φυσικά τη βρήκα εκπληκτική!
;ο)

4/14/2006 04:19:00 μ.μ.  
Blogger Nenyaki : ) said...

Εϊ! είχα κάνει ένα σχολιάκι εδώ!

αλλά μάλλον το έφαγε η μαρμάγκα...
σνιφ!

4/14/2006 04:45:00 μ.μ.  
Blogger Nenyaki : ) said...

ωχ! το χαζό το nenyaki καταλάθος το έκανε το σχολιάκι στο προηγούμενο ποστάκι...
χιχι!

μάκια είπα?
μακια!

4/14/2006 04:48:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Είδες όμως που το ανακάλυψα και απάντησα αναλόγως;!
;ο)

Μάκια μικρή μου τσαχπινογαργαλιάρα!
:ο)

4/14/2006 05:33:00 μ.μ.  
Blogger J. said...

Μικρούλη και μικρούλι βλέπω ότι έχεις και χιούμορ και πολύ καλή "film language", δηλαδή σκέφτεσαι δημιουργικά με εικόνες. Γι αυτό θα μου επιτρέψεις να σου συστήσω ένα new blog in town ?
Το βαφτίσαμε "Αφήστε με να ολοκληρώσω" έχει διεύθυνση
http://oloklirono.blogspot.com
και ελπιζουμε να γίνει ένα σατυρικό αντίδοτο στην ξεφτίλα των τηλεπαραθύρων που μας περιβάλλει τα τελευταία χρόνια. Παρακαλούμε για σχόλια, παρατηρήσεις, ανέκδοτα, κριτική, whatever...
Από την πλευρά μας υποσχόμαστε καυστικά σχόλια και καταπληκτικές φωτογραφίες...

4/16/2006 12:23:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@j.p.: Ευχαρίστως να συνεισφέρω με τα "μικρά" μου σχόλια στα άκρως καυστικά κείμενά σας!
Καλορίζικο!!!
:ο)

4/16/2006 03:07:00 μ.μ.  
Blogger Blogarismenh said...

ωραία λόγια Μικρούλι!!!
φιλιά

4/19/2006 04:35:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Τιμή μου εάν σου έδωσα έμπνευση!

Ναι, παλαιότερα πέρασα και από Διαφημιστική...

:ο)

4/22/2006 07:51:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Σε ευχαριστώ Μπλογκαρισμένη μου!

Κι εις άλλα με υγεία πάντα!
;ο)

4/22/2006 07:52:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home