1.4.06

Θέλω...





...μια βροχούλα...



...να καθαρίσει την ατμόσφαιρα!









...το βλέμμα μου...



...να παρατηρεί όσα έχουν σημασία!










...την αγκαλιά σου...



...να με ξαφνιάσει ευχάριστα!











...ταλέντο....




...για να εκφράζομαι με πάθος!












...το γαλάζιο...



...για να εξαφανίζομαι στα βάθη του!







...φτερά...



...για να ταξιδέψω παντού!












...μυαλό...



...για να προχωρήσω χωρίς φόβο!











...όνειρα...



...για να τα βιώνω καθημερινά!












...ωκεανούς...




...για να ζήσω το αναπάντεχο!










...έμπνευση...



...για να κλειδώνω τις σκέψεις μου!









...μια στιγμή ακόμα...



...να με χαράξει για πάντα!










...εμένα...




...να με προσφέρω απλόχερα!

20 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

super η σύνθεσή σου με τις φωτό σε αυτό το post:)

4/01/2006 02:10:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Κάτσε βρε παιδί μου...
Βάλτα με σειρά προτερεότητας και βούρ στην μοργκάνας...

4/01/2006 03:36:00 π.μ.  
Blogger alombar42 said...

Βρε μικρό μου, δεν χρειαζόταν όλη αυτή η φασαρία για να πεις οτι θέλεις περισσότερο χαρτζηλίκι!!

4/01/2006 07:04:00 μ.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Καλά για το ταλέντο μου να μη σου αναλύσω...

4/02/2006 01:46:00 π.μ.  
Blogger Psipsinel said...

poli oreo postaki

4/02/2006 11:22:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

... :-)

4/02/2006 02:54:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@stoxastro: Σ' ευχαριστώ... (καλώς όρισες!)
:ο)

@Darthiir the abban: Εάν οι ευχές να εκπληρώνονται χωρίς κόπο, τότε χάνουν την ουσία τους (προσωπική άποψη...)
Σ' ευχαριστώ πάντως για την κατανόηση!
;ο)

@Alombar42: Μέσα στο θέμα ο πατήρ! Πώς με κατάλαβες;;; Την επόμενη φορά θα στο ζητήσω χωρίς υπεκφυγές!!!
;ο)

@Λαμπρούκος: Αδυνατώ να κατανοήσω τον υπαινιγμό σας... Μικρό και άμυαλο βλέπετε κύριε Υποψήφιε Νομάρχα μου! Αλλά εάν υπόσχεστε να με βοηθήσετε με τις απίστευτες ικανότητές σας, θέλω να σας ευχαριστήσω εκ βάθους καρδίας και οφείλω να σας ανταμείψω με τα έργα μου, σύντομα!
;ο)

@Psipsinel: Να'σαι καλά γατούλα μου!
:ο)

@ViSta: :o))))))))))))))))) (στα μούτρα σου! χιχιχιχιχιχιχι!!!)
;ο)

4/02/2006 04:54:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Darthiir the abban: Διόρθωση! "Εάν είναι οι ευχές να εκπληρώνονται χωρίς κόπο, τότε χάνουν την ουσία τους! (βιάστηκα και στραβοπάτησα ως συνήθως!)
;ο)

4/02/2006 04:56:00 μ.μ.  
Blogger Sophia Choleva said...

;-)

4/02/2006 08:16:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@sophie_jamaica: :ο) και σε εσένα!!!
Την επωνυμία σου, εάν επιτρέπεται, πού την οφείλεις;
.... (η περιέργεια σκότωσε τη γάτα... Άουτσ!!!)

4/03/2006 12:25:00 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Μ'άρεσε . Ταλέντο έχεις πάντως σίγουρα , θα σε προσλάβουμε στην Νομαρχία μόλις βγει ο Λαμπρούκος .
:)))

4/03/2006 01:44:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@ellinida: Σας ευχαριστώ για την πρόταση και το κοπλιμάν! Είμαι έτοιμο να λάβω θέση μάχης!
;ο)

@Mazdoc: Συμφωνώ μαζί σου για την αισιοδοξία! Το word verification είναι άκρως σπαστικό αλλά σε γλυτώνει από τα άλλα σπαστικά, τα spam comments...
Υπάρχει άλλος τρόπος;

4/03/2006 05:24:00 π.μ.  
Blogger pascal said...

very nice. Thank you :)

4/03/2006 07:10:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

Έχω την εντύπωση ότι τα spam comments δοκιμάζουν από καιρό εις καιρό ένα site και αν το word verification ειναι εγκαταστημένο σε βάζουν σε μια λίστα, ώστε να μην σου στέλνουν spam comments... Εγώ δεν έχω spam comments παρόλο που το έβγαλα καιρό. Μπορείς να το δοκιμάσεις για καμιά εβδομάδα και άμα λαβαίνεις spam comments το ξαναενεργοποιείς. Τί λές :-)

4/03/2006 07:14:00 π.μ.  
Blogger Santiago Nasar said...

Είναι όμορφο, μέσα στην καθημερινή τρέλλα να πέφτεις πάνω σε τέτοιες σκέψεις και όχι στα κλασσικά : "ΘΕΛΩ ... διπλάσιο δωρεάν χρόνο ομιλίας και χωρίς πάγιο!..."
keep on blogging

4/03/2006 10:46:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Pascal: Thank you and you are welcome!
:ο)

@ViSta: Σε ευχαριστώ για την πληροφορία! Θα το εφαρμόσω!
:ο)

@Sandiago nasar: Η ενθάρρυνσή σου μου έδωσε ακόμα μεγαλύτερα φτερά!
:ο)

4/03/2006 11:45:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

γι'αυτό βρέχει έξω;;;;) το ποστ σου έχει θετική ενέργεια και μου θύμισες και το τραγούδι θέλω γιατί δεν το θέλεις θέλω να θέλεις... ;)

4/03/2006 05:33:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Δεν το έχω ακούσει... Αλλά μ'αρέσει η επιλογή των λέξεων!
;ο)

4/04/2006 01:26:00 μ.μ.  
Blogger Marina said...

Υπέροχες οι φωτογραφίες που τις παγιδεύουν οι λέξεις. Keep wanting, it is very healthy.

4/05/2006 03:51:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Μου άρεσε πολύ η φράση σου "φωτογραφίες που τις παγιδεύουν οι λέξεις" ακριβώς έτσι της είδα και τις μετέφερα!
;ο)

4/07/2006 07:23:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home