28.3.06

Αφιέρωμα: Άνδρες Βλογο-αστέρες!

1ο Αστέρι!

Alombar 42

Ως "παιδί" του, οφείλω να τον αναφέρω πρώτο στη λίστα των βλογο-αστεριών!

Σαν καγκουρογαμόσαυρος (η εν λόγω φωτογραφία τον απεικονίζει εν δράση), ο Πατήρ ημών μάχεται δυνάμεις του σκότους που καταστέφουν την έμπνευση, όπως η αδιαφορία, η γκαντεμιά και η φιλαυτεία. Δίκαιος και προσιτός (μην σας τρομάζει το θυμωμένο παρουσιαστικό του), είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει τους συνιστολόγους να κατανοήσουν το "αχανές" διαδίκτυο προσφέροντας (αφιλοκερδώς φυσικά) τις γνώσεις του στους ενδιαφερόμενους.

Όταν μεγαλώσω ελπίζω να του μοιάσω! Θα προτιμούσα όμως σε μπλεδάκι! :ο)

2ο Αστέρι!

Λαμπρούκος

Όπως δηλώνει ο ίδιος, "ο Λαμπρούκος γεννήθηκε και μεγάλωσε. Έκτοτε ζει, ονειρεύεται, αγαπάει, πίνει και μεθά." Να προσθέσουμε ότι στον ελεύθερο χρόνο του προτιμά να κυνηγά νεαρές πιθηκίνες (τις οποίες και "γνωρίζει" με τη βιβλική έννοια του όρου) ενώ ίσως προκαλέσει έκπληξη το γεγονός ότι διατηρεί γκαρσονιέρα σε κεντρική, αλλά συγχρόνως απομονωμένη, περιοχή της συμπρωτεύουσας.

Φήμες θέλουν τον Νομάρχη Φτου-Ψωμιάδη να παρακολουθεί τις κινήσεις του αγαπητού σε όλους πιθηκιού, καθώς δεν αφήνει ούτε εκείνον ασυγκίνητο η κατανάλωση φαγητού με τα χέρια!

3ο Αστέρι!

Black Perl

Δηλώνει Ταύρος (στο ζωδιακό κύκλο) αλλά στην πραγματικότητα έχει περισσότερες ομοιότητες με ένα τρυφερό ρινοκεράκι. Μονομάχος και Πιστός στις αρχές του, το Μαύρο Μαργαριτάρι δεν σπέρνει αμφιβολίες για την ειλικρίνεια των προθέσεών του στον περίγυρό του. Ολιγαρκής, αλλά πάντα ουσιαστικός, αποτελεί σπάνιο δείγμα ρομαντικής φύσης που πιστεύει στον κεραυνοβόλο έρωτα θαυμάζοντας την ικανότητα ορισμένων ανθρώπων να διεκδικούν αυτό που θέλουν!

Είναι ο νεαρότερος αντιπρόσωπος στο σημερινό δείγμα αστερο-λίστας, οπότε και οφείλω να ομολογήσω την αδυναμία που του έχω ως Μικρούλι-συναδέλφου!

4ο Αστέρι!


Μαύρος Γάτος

Τριτοξάδερφος του Πιθηκιού, ο Μάυρος Γάτος είναι οξυδερκής και ιδιαίτερα ευπροσάρμοστος. Ανεξάρτητος από τη φύση του, δεν απαιτεί ιδιαίτερες πολυτέλειες, αλλά παραμένει λάτρης της τρυφερότητας και των μπισκότων με γεύση κακάο που τα βουτάει στο γάλα του για να αποκτήσει και αυτό σοκολατένια γεύση! Λατρεύει τη μελέτη των άστρων και του πλανητικού μας σύστηματος γενικά, ενώ ως ακούραστος οδοιπόρος δηλώνει θαυμαστής της φύσης.

Προσοχή για τους ατζαμήδες και γκαντέμηδες! Η ζωή κοντά στον Μαύρο Γάτο αποκτά έναν ιδιαίτερα ριψοκίνδυνο χαρακτήρα, καθώς συνηθίζει να σκαρφαλώνει σε στέγες, δέντρα, σκάλες, γυψοσανίδες και οτιδήποτε απέχει κάποια μέτρα πάνω από το έδαφος για να κάνει τον παρατηρητή!

Σημείωση: Οι γιατροί συνέστησαν αυτοκριτική, και είπα να κάνω την αρχή με κάτι ανώδυνο...
:ο)
Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά για την κατανόηση!

9 Comments:

Blogger alombar42 said...

Δε φτάνει που είσαι παιδί μου, δε φτάνει που είσαι ατιμούτσικο, είσαι και μαρτυριάρικο!!

Γειά σου μικρουλάκι :)

3/28/2006 04:15:00 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Γιατί μπήκε ο Αλόμπαρ42 πριν από εμένα στη Μαρκίζα. Εγώ είμαι το πρώτο όνομα η "ΦΡΙΚΗ ΠΙΘΗΚΙ".

Να μην επαναληφθεί γιατί θα φύγω από το μαγαζί και δε θα πετάξουν όυτε ένα τριαντάφυλλο...

3/28/2006 04:36:00 π.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

((((((((((((:Μικρούλι:)))))))))))))))

3/28/2006 04:40:00 π.μ.  
Blogger pascal said...

Aπό τη στιγμή που δεν είναι ο Τρισμέγιστος μέσα, το post σου είναι ελλιπέστατο.

3/28/2006 04:58:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Τί έγινε ρε παιδιά;;;
Το ρίξαμε όλοι στ' αφιερώματα;;;

3/28/2006 05:59:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ! Πρώτη φορά στη ζωή μου, κοπέλα, μου κάνει αφιέρωση...

...είμαι κατασυγκινημένος και θεωρώ οτι είσαι από τα καλύτερα πρόσωπα/πράγματα που μου έχουν συμβεί ποτέ.

Black Pearl

3/28/2006 01:29:00 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

τι έγινε ρε παιδιά όλοι στο ντιβάνι;;;

3/28/2006 03:56:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Alombar 42: Κατά μάνα κατά κύρη, κατά γιο και θυγατέρα!
;ο)

@Λαμπρούκος: Μην μας το κάνεις αυτό και έχουμε μπει ήδη σε τεράστια έξοδα! Έξτρα λουλουδούδες και τραγουδιάρες (διαστάσεων 90-60-90 φυσικά) έχουν προστεθεί για να καλύψουν τις ανάγκες της εμφάνισής σου!
Προσμένουν ένα βλέμμα σου τα κορίτσια. Δεν λέει να απογοητεύσεις το κοινό σου!
Έχω παραγγείλει και μπανάνες (τσικίτα βεβαίως-βεβαίως). Μείνε καλό μου και θα σου βάλω και θυληκή παρέα στο κλουβί... ε... συγνώμη, καμαρίνι ήθελα να πω!
;ο)
(ο Αλομπάρ42 μπήκε πρώτος ως πατήρ μου!)

@Μαύρος Γάτος:
((((((((ο:
:ο))))))))

@Pascal: Θα επανορθώσω στο υπόσχομαι! Άλλωστε είναι μόνο το πρώτο δείγμα! Ο Τρισμέγιστος θα συμπεριληφθεί σύντομα!
;ο)

@Darthiir the abban: Εσύ που αφιερώνεις καλό μου; Εγώ πάντως σου επιφυλάσσω και εσένα εκπληξούλα! χιχιχιχιχι
;ο)

@Black Perl: Εάν είναι να λαμβάνω τέτοιες εκδηλώσεις αγάπης, θα σου αφιερώνω ένα post το μήνα (τουλάχιστον!)
;ο)

@Street Spirit: Αχά! Ώστε σε ντιβάνι είμαι και εγώ; ....και αναρωτιόμουν γιατί ήμουν ξάπλα τόσες ώρες αλλά δεν είχα χώρο να απλώσω το μικρό κορμί μου όπως του αρμόζει! Διαγώνια!
;ο)

3/28/2006 10:20:00 μ.μ.  
Blogger ViSta said...

Πολύ καλές αναλύσεις σου, περιμένουμε και την αυτοκριτική σου λοιπόν  :-)

3/31/2006 01:24:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home