22.2.06

Μαύρα κοράκια & Κόκκινα Φανάρια

1. Μαύρα Κοράκια...

Απέναντι στον κίνδυνο της θανατηφόρας γρίπης όλα τα πουλιά είναι ίσα - αλλά μερικά είναι πιο ίσα από τα άλλα.

Ο Μπράνγουεν, ο Χιούγκιν, ο Μιούνιν, ο Γκουίλαμ, ο Θορ και ο Μπόλντρικ, τα έξι διάσημα κοράκια - στυλοβάτες του Πύργου του Λονδίνου, μεταφέρθηκαν εσπευσμένως σε ειδικά διαμορφωμένα εσωτερικά «διαμερίσματα» για λόγους προληπτικούς.

Σύμφωνα με τον θρύλο, άλλωστε, χωρίς αυτά ο πύργος θα καταρρεύσει...

Πηγή: www.kathimerini.gr



2. Κόκκινα Φανάρια...

Μία ίσως ανεπανάληπτη εμπειρία είχαν όσοι βρέθηκαν την περασμένη Κυριακή στο Άμστερνταμ. Οι γυναίκες, που εργάζονται στην πασίγνωστη "περιοχή με τα κόκκινα φανάρια", άνοιξαν διάπλατα τις πόρτες των οίκων ανοχής και έδειξαν σε ντόπιους και τουρίστες το χώρο εργασίας τους.

Στόχος της πρωτότυπης αυτής ξενάγησης ήταν να βελτιωθεί η αρνητική εικόνα των τελευταίων μηνών, που έχει ενισχυθεί από καταγγελίες για παράνομη διακίνηση γυναικών.

Για μία και μόνο ημέρα, όποιος ήθελε μπορούσε να περάσει πίσω από τις ερμητικά κλειστές κόκκινες κουρτίνες και να επισκεφθεί το δωμάτιο μίας ιερόδουλης ή να συνομιλήσει με μία χορεύτρια για τη δουλειά της.

Οι συνεχείς αναφορές για γυναίκες που εξαναγκάζονται να εκδίδονται ή για εμπόριο γυναικών προκάλεσαν τη δημόσια κατακραυγή, ενώ δεν ήταν λίγοι οι δημοτικοί σύμβουλοι που έγιναν αποδέκτες αιτημάτων για να σταματήσει η λειτουργία των οίκων ανοχής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην περιοχή των "κόκκινων φαναριών" οι οίκοι ανοχής λειτουργούν εδώ και 800 χρόνια, ενώ επικεφαλής της διοργάνωσης ήταν η Μαρίσκα Μαγιούρ, μία πρώην ιερόδουλη, που τώρα εργάζεται σε κέντρο πληροφοριών για την περιοχή των "κόκκινων φαναριών".

Από το 2000, η πορνεία είναι απολύτως νόμιμη στην Ολλανδία, ενώ όλοι όσοι εργάζονται στον τομέα αυτό φορολογούνται κανονικά.

Πηγή: news.pathfinder.gr

10 Comments:

Blogger alfeios said...

κι εσύ μικρούλι που τα ξέρεις όλα αυτά ε; Καλά για τα κοράκια... το καταλαβαίνω για τα άλλα όμως; Σε αφήνει η μαμά σου και κυλοφορείς στις Ολλανδίες; (και λες τη δικιά μου μαμά απελευθερωμένη). Και μια απορία: Για να μπεις μέσα σε ένα τέτοιο σπίτι πρέπει να περιμένεις να ανάψει το πράσινο φωτάκι στην πόρτα;

Όσον αφορά το Άλικο Γράμμα, νομίζω ότι αρμόζει μόνον η πραγματική-εσωτερική σιωπή. :)

2/22/2006 02:27:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Αταξία φίλε μου!

Καιρός να συστηθούμε!

Με λένε Μικρούλι και είμαι και εγώ επιβάτης αυτής της βλογοπαρέας εδώ και μερικούς μήνες (βλ. Πίσω μου σ'έχω!)

Ήδη από την ευαίσθητη αυτή παιδική ηλικία (ακαθόριστο το πόσο χρονών είμαι καθώς δεν γνωρίζω χρονολογία) ήρθα πολλές φορές αντιμέτωπο με τον ανθρώπινο πόνο και την σαδομαζοχιστική διάθεση των συνπολιτών μου προσπαθώντας να βρω τους γονείς μου που απ'ότι μου έχουν δείξει οι εως μέχρι στιγμής έρευνες βρίσκονται κάπου στην Ελλάδα.

Στην βλογόσφαιρα μπήκα από γούστο και ανακάλυψα πολλά ωραία πράγματα. Μην στα πολυλογώ (πώς το'παθα εγώ αυτό;) εκεί που ψαχνόμουν ζήτησα προστασία από ωριμότερους και άκρως ενδιαφέροντες ανθρώπους (ιστολόγους) οι οποίοι με αγκάλιασαν με στοργή κι κατανόηση (δράμα η ζωή μου, δράμα - Ξανθόπουλος)!

Ο κ. Αλομπάρ42 είναι ο θετός μου πατέρας. Είχα και θετή μητέρα (Λαίδη Σαδίστρια) αλλά εξαφανίστηκε το ιστολόγιό της και από τότε αγνοείται η τύχη της (λες να την έκανε μόλις ανακάλυψε τις χαρές της μητρότητας;)

Από μικρό λοιπόν ήμουν ελεύθερο (καθότι ορφανό) να περιδιαβαίνω τον κόσμο και αναζητώ ερεθίσματα για να ανακαλύψω την καταγωγή μου. Μορφώθηκα στο πεζοδρόμιο (και σε μερικά ιδρύματα - τα λένε και πανεπιστημιακά) καθώς ξεχώρισα για το κοφτερό μυαλό μου και την ταπεινοφροσύνη μου.

Το Άμστερνταμ (απ'όπου και η φωτογραφία που βλέπεις) το γνώρισα το περασμένο καλοκαίρι παρέα με έναν άλλο βλόγερ και μόλις διάβασα τα νέα στα "κόκκινα φανάρια" της περιοχής είπα να θυμηθώ τις εποχές που φύλαγα τσίλιες δίπλα στο κόκκινο φανάρι της οδού Lenorman μπας και δεήσει κανένας να μου δώσει τίποτα από το τυροπιτάδικο απέναντι.

Τα κοράκια τα έμαθα όταν είδα την ασπρόμαυρη ελληνική ταινία με τον Κωνσταντίνου και τον ποιητή Φαμφάρα! Εκεί κάπου νομίζω στην ευαίσθητη ηλικία των 4...
να..να...να... (τραγουδιστά και νοσταλγικά)

Αυτά τα "ολίγα" προς το παρόν.

Η συνέχεια επί της βλογόσφαιρας...

2/22/2006 04:03:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Επίσης:
- Το κόκκινο φανάρι στην πόρτα ανάβει όταν η κυρία μέσα έχει πελάτη (πράσινο δεν υπάρχει).
- Το Άλικο Γράμμα το έχω αφήσει ασχολίαστο όπως παρατήρησες. σσσσ...

2/22/2006 04:06:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ενα σκεψου μικρουλι: πλησιαζει απειλιτικα η μερα της γυναικας...

σκεψου απο τωρα τι θα κανεις....ενα σου λεω: GIRLS NIGHT OUT!!!!!!!!!!

κοιτα να το ευχαριστηθεις...γιατι πολλες γυναικες σ αυτο το δυστυχη πλανητη ειναι θυματα πολλων πραγματων. Ας μην ανοιξω την κουβεντα γιατι μας βλεπω να πιανομαστε μαλλι με μαλλι με τους αντρες πρωινιατικα....


ΓΚΡΡΡΡ><>>>>?>?>?>?>

2/23/2006 01:29:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

How from here, morning morning?

Αγριεμένη σε βρίσκω morgana ένα τόσο γλυκό πρωϊνό!
;-)

Όσο για το ότι θα βγω με κυρίες, η καλύτερή μου!
Βέβαια εάν βγω και με αντροπαρέα μην με πάρεις στο κατόπι πρωΐ πρωΐ!!!
:-)
(δε με φτάνεις κιόλας έτσι χαμηλό που είμαι...)
:-D

2/23/2006 02:33:00 π.μ.  
Blogger Storyteller said...

μικρό μικρό...ολο κατι τέτοια διαβάζεις και γύρευε ποιος θα την πληρώσει μετά...χε χε για τα κοράκια να σου πως ...ποσως με νοιάζει αλλά αυτό με τις Κυρίες στην Ολλανδία είναι πραγματικά super! Μόνο μην της μιμηθούν οι δικιές μας! Θα έχεις να γράφεις κατεβατά επί κατεβατών!

2/23/2006 06:51:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

καλημερουδια μπεμπα!

δεν ειμαι αργιεμενη...βρε μια κριση! και συ και ο story μαλλον με εχετε παρεξηγησει....μια χαρα γλυκα/μελι/ζαχαρη ειμαι!

Κοιτα να ευχαριστηθεις τη συγκεκριμενη ημερα για ενα και μοναδικο λογο:

....γιατι πεφτει Τεταρτη και ειναι μια καλη δικαιολογια για μεσοβδομαδιατικη εξοδο!!!!!!

2/24/2006 02:57:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

[Κόμπλεξ που κουβαλάει ο κόσμος ώρες ώρες... η ημέρα της καμήλας πότε είναι να το πώ στην καμήλα μου να γελάσει;]

Οι Άγγλοι έχουν κάτι καλύτερο ν' ασχοληθούν από τα πουλιά τους;

2/24/2006 05:00:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@darthiir: :-D (probably not!)

~βέβαια έγινε και μια ξεγυρισμένη ληστεία στο Κεντ, με απαγωγές και άλλα παρελκόμενα, οπότε όλο και κάτι θα βρεθούν να ψάχνουν τα ροζμπίφ...

2/24/2006 10:51:00 π.μ.  
Blogger Andreas said...

ΜΙΚΡΟΥΛΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ; ΑΝΤΕ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ LINK ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ LINK; ΟΕΟ; ΠΟΥ ΝΑΙ ΤΟ LINK... ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΟΛΥΛΟΓΩ ΞΑΝΑΚΑΛΩΣ ΜΕ ΒΡΗΚΑΤΕ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ BLOG.

2/27/2006 09:06:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home