15.3.06

Όσους αγαπώ, ποτέ δεν τους ξεχνώ...

...αυτό για μερικούς μερικούς που το αμφισβήτισαν!!! ;ο)

Λοιπόν, μάλλον την ξέρετε την φράση:
"Όσο λείπει η γάτα, χορεύουν τα ποντίκια!"

Χωρίς (ειλικρινά!) να το έχω προσχεδιάσει, η συγκεκριμένη παροιμία ταιριάζει στην κατάσταση, καθώς τα τελευταία μου ανακοινωθέν (ποστ) είχαν τη χάρη της γάτας, την ευλυγισία του αίλουρου και την υπομονή του αρπαχτικού [ :0) ] και όσο λείπω από το Ελλαδιστάν (πρακτικά και ουχί ουσιαστικά, ελπίζω) οι φίλοι μου (τα άλλα ζώα του βασιλείου) το διασκέδασαν δεόντως με αφορμή την τρελή αποκρεά και την ευφάνταση δραστηριότητα που οργάνωσαν εν απουσία μου (οι αχαϊρευτοι! χεχεχεχεχεχεχε)

Πάρτε μια γεύση, που την χρωστάω σε ορισμένους (έστω και καθυστερημένα πληρώνω με τόκο!) και περιμένω σχόλια άξια των τελευταίων δημιουργιών τους!


Μουντρούχα '60ς & Σημαδούρα & Φανταράκι-δεν-έχω-κάνει!
***


ΤΡΕΛΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!
***

Αθήνα, Πάτρα ή αλλού, ξέρετε να το γιορτάζετε!!!
***

Τα '60ς ΞΑΝΑΧΤΥΠΟΥΝ!!! :0)
***

- Έχω φωτογένεια, όπως και να το δεις!!!
***


Φιλιά σε όλους και όλες!!!

Σταυρωτά!!!

Μου λείψατε!!!

;ο)
(είστε όλοι αυτό που λέμε... αυθεντικοί καρνάβαλοι! Εξού και το διαφημιστικό!)

8 Comments:

Blogger Andreas said...

επιτέλους!!! Άντε καλως σε βρήκαμε ξανά!!! Έχασες το pc σού; Τέλος πάντων σε συγχωρώ και δεν θα σε μαλώσω. :-)WELLCOME BACK!!!!!!!!

3/15/2006 04:12:00 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Πωπω ξεκωλόθηκαν στη διασκέδαση τα κωλόπαιδα. Τώρα θα είναι σκουπίδιαμ΄χρι να ξανφύγεις

3/15/2006 06:45:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κύρος!

3/16/2006 03:12:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Για τα καρναβάλιαααααα.....

3/16/2006 04:37:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

:oD

Εντελώς!!!

(επέστρεψα αν και ο ΗΥ μου όντως μου κάνει κάτι κόλπα!)

3/16/2006 10:14:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ωραίους φίλους έχεις! Μακάρι να είχα & εγώ τόσο τρελούς τρελούς φίλους!!!

3/18/2006 07:12:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Έχεις εμάς!!!
;ο)

(δουλειά ακόμα γιοκ...)

3/18/2006 09:20:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

τι πράγματα είναι αυτά????????
δεν ντρέπονται καθόλου τελοσπάντων????

3/30/2006 09:03:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home