1.5.06

Cool images!





Για να ελέγξετε την παρατηρητικότητά σας, προσπαθείστε να βρείτε σε αυτήν την φωτογραφία 7 άλογα!


(εγώ βλέπω μόνο 5.... κλαψ, λυγμ...)














Κοιτάξτε προσεχτικά την εικόνα δεξιά.

Η μεσαία κολώνα, πού καταλήγει;

:ο)

(πολύ καλό το συγκεκριμένο οπτικό τρικ!)












Προσπαθείστε να διαβάσετε τι γράφει!

Βλέπετε τη λέξη "lift";

(Οι γυναίκες σύμφωνα με την έρευνα την βλέπουν αμέσως. Οι άνδρες βλέπουν πρώτα κάτι μαύρα σχήματα και μετά τη λέξη! Εγώ λέω να μην σας πω τι είδα και σας σοκάρω!)




Το τελειωτικό χτύπημα...


Συγκεντρωθείτε στον μαύρο κύκλο στο μέσο της εικόνας.

Κουνήστε το κεφάλι σας μπρος πίσω μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή σας αλλά μην αφήσετε τον κύκλο από τα μάτια σας!

Καλό;;;!!!!

Ευχαριστώ τον Χρήστο που μου έδωσε την ευκαιρία να θυμηθώ πώς είναι να παρατηρείς τα πάντα!

19 Comments:

Blogger Cinematia said...

BRAVO βρε μικρούλι!Χάζεψα βραδιάτικα με τις εικόνες σου!΄Αστα και εγώ 5 τα βγάζω τα άλογα. μου φαίνεται ότι υπάρχει ένα ακόμη κάτω γωνία δεξιά, είναι καφέ και ξάπλα :-p i think!

5/01/2006 05:56:00 μ.μ.  
Blogger Psipsinel said...

ftou ke ego mono pente aloga vrika :)

5/01/2006 07:15:00 μ.μ.  
Blogger J. said...

Καλά, ποιός πετάει άλογα από κει πάνω;

5/01/2006 07:35:00 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Με αυτό τότε θα πάθεις πλάκα:

http://www.patmedia.net/marklevinson/cool/cool_illusion.html

(Είναι safe. Enjoy!)

5/01/2006 08:05:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@cinematia: Να'σαι καλά!!! Είδες; Δεν υπάρχουν τα άλλα δύο! Μάλλον έτσι το είπε ο δημιουργός της εικόνας για να μας τρελάνει! Όσο για το 6ο που βλέπεις εσύ, εγώ δεν το βλέπω! Αλλά εάν υπάρχει και είναι και ξάπλα, μάλλον κουράστηκε να περιμένει να το ανακαλύψουν!
;ο)

@psipsinel: Εάν δεν το βλέπει μια γάτα, πώς στο καλό περιμένουν να το δει ένα μικρούλι;
;ο)

@j.j.p.: Εσύ θα με τρελάνεις τελείως! Βλέπεις άλογα να πετάνε;;; Δεν φταις εσύ... Η φαντασία σου τα φταίει!
;ο)

@the iblog team: Καταπληκτικό!!! Το μόνο κακό είναι ότι μετά έβλεπα πράσινα μπαλάκια για αρκετή ώρα ακόμα και με κλειστά τα μάτια!
;ο)

5/01/2006 08:51:00 μ.μ.  
Blogger Nenyaki : ) said...

...τα άλογα είναι 10!
(ε, ήπιαμε ένα κρασάκι παραπάνω... χικ!)

5/01/2006 09:46:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Αχού το παιδί! Καλέ δεν το προσέχει κανείς αυτό το μικρούλι;;;
Κι εις άλλα με υγεία Nenyaki!
;ο)

5/02/2006 12:04:00 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Έχει μερικά ακόμα απίστευτα οπτικά τρίκ. Θα βρώ τη σελίδα και θα στη στείλω αν τα ποστάρεις γιατί τα είδα και χάζεψα!

5/02/2006 01:39:00 π.μ.  
Blogger Andreas said...

Και εγώ μόνο 5 βλέπω. Αν τα δει κανένας ας μας βοηθήσει.

5/02/2006 02:12:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Καταγκέλω την εικόνα για ρατσισμό γιατί δεν περιέχει καμήλες.

Για πες μας ΤΙ είδες εσύ αντί των σχημάτων και του Lift;

5/02/2006 04:32:00 π.μ.  
Blogger thegypsy said...

Eγώ γιατί βλέπω μόνο τα 6 άλογα???
Γιατρε μου να αγχωθώ? Θα ζήσω?????????????????
Το lift δεν το βλέπω καθόλου!!!!
Την άλλη με την κολώνα την είχα δει όταν έκανα ψυχολογία στο foundation και η τελευταία είανι θεική!

5/02/2006 11:17:00 π.μ.  
Blogger Marina said...

Μπου χου χου! Μόνο κάτι μαύρα σχήματα βλέπω (σαν τους άντρες) αλλά δεν είδα τη λέξη καθόλου. Αυτό τι με κάνει?
Για να σε βοηθήσω να σου πώ ότι φοράω και γυαλιά όταν γράφω στο Πισί..

5/02/2006 12:45:00 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Είχα κάποτε λόξα με τα οπτικά τρυκ - τώρα απλώς βαριέμαι να ψάχνω τα χαμένα άλογα, ειδικά αφού δεν είναι δικά μου :)))

5/02/2006 02:03:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ειδα 34 αλογα, μια κολωνα να καταληγει στο ποστ του Νταρθ μια λεξη που δε μπορωνα προφερω και ενα κυκλο να χορευει πεντοζαλη!!!!

5/02/2006 03:46:00 μ.μ.  
Blogger thegypsy said...

Λοιπόνμπορεί να το πάλεψα λίγο αλλά τα είδα και τα 7 άλογα ΚΑΙ την λέξη lift που δεν την είχα δει πριν!!!

5/02/2006 09:47:00 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Απίθανες ! Πειράζει που κι'εγώ 5 άλογα μέτρησα ?
Που δεν διάβασα το lift ? Παρατηρούσα τα σχήματα μόνο !
Μπράβο Μικρούλι !

5/03/2006 06:25:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

ta aloga pou blepo einai 5 alla pou einai ta upoloipa 2?
To lift to diabasa, tora an itan grigora? Mallon itan.
H puli einai pano ena tetragonismeno Π kai kato είναι 3 στρογκυλές κολώνες. Ωραία αυθαλμαπάτη.
Το σημείο είναι εξίσου ενδιαφέρον.
Την καλησπερα και τα φιλιά μου:-)

5/03/2006 12:39:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Λαμπρούκος: Άντε καλέ μου Νομαρχούκο! Στείλε και εγώ ποστάρω!
;ο)

@Ανδρέας: Είδες βρε Ανδέα μου... μας κοροϊδεύουν και εμείς τα ψάρια τσιμπάμε!
;ο)

@Sergei: Τώρα θα σου πω τίποτα για την όρασή σου! Πού τα είδες τα άλλα 2; ΕΕΕΕΕ;;;; ΠΟΥ;;;!!!
:ο)

@Dartiir the abban: Την περίμενα τη συγκεκριμένη καταγγελία από εσένα! Αλλά σου έχω εκπληξούλα! Για πρόσεξε το βράχο (σε καφετί χρωματάκι) κάτω αριστερά! Δεν μοιάζει με την μούρη μιας γκαμήλας που της έχει βγει ο τάκος; Είναι ψιλοφορτωμένη η κακομοίρα!
;ο)

@The Gypsy: Βλέπεις 6;;;!!!! Μετά βλέπεις 7;;; Πού είναι;;; Θα μας τρελάνεις τελείως και εσύ και ο Sergei! Eάν δεν το έβλεπες το lift ακόμα, θα σου έλεγα να σώσεις την εικόνα και να την βάλεις σε μαύρο φόντο! Αλλά εσύ βλέπεις 7 άλογα, στο lift θα κολλήσουμε τώρα;
;ο)

@Μαρίνα: Χμ, η περίπτωσή σου μελετάτε από τους ειδικούς και μόλις έρθουν τα αποτελέσματα του εργαστηριακού ελέγχου θα σας ενημερώσουμε!
;ο)

@Alombar42: Καλώς! Μόλις χάσεις τα δικά σου όμως θα ευχόσουν να είχες κάνει λίγη εξάσκηση!
;ο)

@Μοργκάνα: Eσύ θα χρειαστείς τον προσωπικό σου κύκλο μελετητών (πως λέμε χαμένων ποιητών;)!
;οD

@Ελληνίδα: Καλώς όρισες στο κλαμπ! Έχεις ελπίδες ακόμα, μην ανησυχείς. Υπάρχουν και χειρότερα!
;ο)

@Orlando: Nα περιμένεις! Περιμένουμε πρώτα τα αποτελέσματα των ιατρικών εξετάσεων από Sergei, the Gypsy και Morgana! Μην περιμένεις και εσύ στην ουρά με τέτοια κίνηση!
;οΡ

@ViSta: Έλα μου ντε! *μπορεί να πήγαν κανένα περίπατο!* Μπράβο για το lift! Έτσι...έτσι...
Την καλημέρα μου και ανταποδίδω τα φιλιά!
:ο)

5/03/2006 07:32:00 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Τι ωραίαααααααααααααααααααα! Κι εγώ 5 αλογατάκια.. χιχι.. βλέπω.. τα άλλα πουντα; ΄Μια ωρα ψάχνει και η κόρη μου μπα!!

Το λιφτ δεν το δα με τίποτα΄.... .......... Μαρίνα ανησυχω!!!
και το τελευταιο Μ'ΑΡΕΣΕ ... πολυ καλοοοοοοοό!!!

5/21/2006 09:20:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home