17.5.06

ME, MYSELF & I !!!

Παίδες την Παρασκευή και ώρα (Αμερικής) 3:30 μ.μ. πετάω το καπελάκι μου και ανεβαίνω πλέον και επισήμως στο πάνθεον των μεταπτυχιακών πτυχιούχων με περικεφαλέα!

Μα καλά, τόσο μικρό, πώς τα κατάφερα;
;ορ

Μόλις έστειλα μια πρόσκληση σε όσους είναι "σχετικά" κοντά για να έρθουν και να το κάψουμε (μέσω Εvite) και ενθουσιάστηκα τόσο πολύ με το αριστούργημα που έφτιαξα, που είπα να το κάνω ποστ, για να χαμογελάσει και το δικό σας το χειλάκι πρωί πρωί! (χιχιχιχιχιχιχιχιχι!!!!!!!)



Άντε και καλά μας γλέντια!!!

*Οι απόφοιτοι του GU και GWU του 2005-2006 σας χαιρετούν!*

22 Comments:

Blogger Andreas said...

Μπράβο!!! Άντε και εις ανώτερα (έχει ανώτερα;;;)Για ακαδημαϊκή καριέρα θα συνεχίσεις;;; Άντε σε αφήνω και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!

5/17/2006 02:56:00 π.μ.  
Blogger ViSta said...

Συγχαρητήρια και εις ανώτερα!!!!

Φιλιά και χαιρετισμούς μιας πανικοβλημένης λόγω μετακόμισης ViSta :-)

5/17/2006 04:44:00 π.μ.  
Blogger τσέλιγκας said...

Άσε τα καπέλα και κοίτα να μάθεις ν'ανοίγεις φύλλο λέω εγώ γιατί θα έχουμε τρεχάματα. Εκεί να δω τα πτυχία σου :-)

Καλή συνέχεια ;>

5/17/2006 06:31:00 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

με το καλό και τριπλωματούχος μικρούλι...

5/17/2006 07:22:00 π.μ.  
Blogger Storyteller said...

Κονγκρατσουλεισιονς αγαπητή!!
χε χε
I am back again!!

5/17/2006 07:43:00 π.μ.  
Blogger Nenyaki : ) said...

...και εγώ θέλω!
χμουκ χμουκ...

συγχαρητήρια και επίσημα πλέον μικρουλίνι μου!

nenyaki

5/17/2006 09:59:00 π.μ.  
Blogger Marina said...

Μπράβο κοριτσάκι μου, να το κάψετε το πάρτυ, να λαλήσουν και οι τοίχοι..

5/18/2006 09:58:00 π.μ.  
Blogger Φίλιππος said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

5/18/2006 01:05:00 μ.μ.  
Blogger Ektwras said...

re pssssssssssssseutra eimai ego konta kai mou esteiles prosklisi h mono gia na me sigxizeis ???

Vrasiiiiidaaaaa ta hapia mou

5/19/2006 01:41:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Συγχαρητήρια μικρούλι, να το κάψεις στο πάρτι, μόνο πρόσεξε τον κακό κάπτεν Χουκ γιατί κάτι τέτοια θέλει για να σε απαγάγει και να σε μεταφέρει στον κόσμο των μεγάλων ;)

5/19/2006 06:39:00 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Άντε βρε...
Και εις ανώτερα ;)

5/19/2006 09:31:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σου στέλνω με την UPS μια τούρτα!

5/19/2006 04:47:00 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Συγχαρητήρια Μικρουλάκι :)

5/19/2006 10:05:00 μ.μ.  
Blogger J. said...

Congratulations-to-you.............
You-belong-to-the-zoo..............

Nα στείλουμε κι εμείς μια τούρτα με UPS, χορηγό UBS και ζωντανή κάλυψη ZDF ;

5/20/2006 05:27:00 π.μ.  
Blogger thegypsy said...

CONGRATULATIONS MIKROULI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MPRAVOOOOO!!!!!!KI eis anwtera!!!

Ante na doume pote tah to petaksw ki egw auto to rimadi to kapelo!

5/20/2006 10:59:00 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

μπραβο σου

και καλη σταδιοδρομια απο δω και περα

να ερθουν ολα οπως τα θες

5/20/2006 12:12:00 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ !!!!!!
Ελπίζω να γιορτάζεις ακόμα (Κυριακή πρωί). :)))
Μιά όμορφη ζωή σε περιμένει ! Αλήθεια σου λέω ... έχω κληρονομικό χάρισμα !
φιλιά

5/21/2006 02:22:00 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Χιχι έφυγα από δω και δεν άντεξα χωρίς να σου αφήσω κάτι στο μπλογκ μου για τιμωρία ! :)))))

5/21/2006 02:57:00 π.μ.  
Blogger Blogarismenh said...

αντε!! με το καλο!! Συγχαρητήρια!!!

5/22/2006 07:08:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

@Andreas: Σε ευχαριστώ για τις ευχές! Το εάν θα συνεχίσω για ακαδημαϊκή καριέρα, δεν το γνωρίζω ακόμα. Ίσως και να το αποφασίσω, γιατί μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το παιχνίδι με τις λέξεις και την αποκομηδή γνώσεων. Έχει απίστευτο κυνήγι μια τέτοια απόφαση, αλλά μπορεί και να γίνει στο μέλλον. Είδωμεν...
:ο)

@Sergei: Εάν θα το κάψουμε;;;!!! Δεν θα αφήσουμε νύχτα χωρίς να την ντύσουμε στο χρώμα της χαζοχαρούμενης βλακείας που με διακατέχει! Κάνω υπομονή να έρθω κάποια στιγμή στην πατρίδα και να σε αγκαλιάσω από κοντά! Προς το παρόν σου στέλνω τα φιλιά μου και τη σκέψη μου. Να'σαι καλά και να παλεύεις όπως μόνο εσύ γνωρίζεις. Άλλωστε πρέπει να στο έχω ξαναπεί. Αποτελείς έμπνευση για εμένα και κάτι άλλα "μικρούλια!"....
:ο)

@ViSta: Το ότι βρήκες χρόνο μέσα στον πανικό της μετακόμισης να επισκεφθείς το "μαγαζάκι" μου και να ευχηθείς, θέλει ειδική μνοία! Σε ευχαριστώ καλή μου! Τα καλύτερα εύχομαι και σε εσένα και στο μικρούλι σύντροφο Οδυσσέα!
:ο)

@Τσέλιγκας: Χτύπησες στο κατάλληλο σημείο για άλλη μια φορά γιδοβοσκέ μου! Κοίτα, πτυχίο στο άνοιγμα φύλλου δεν έχω πάρει ακόμα, αλλά που θα μου πάει. Αλλά καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου. Με τόσους πτυχιούχους και θεωρητικούς, μάλλον οι πρακτικοί αυτής της ζωής έχουν ελπίδα να απολαύσουν πιο άμεσα τους καρπούς των κόπων τους! (...και εας είναι με τη μορφή "τυρόπιτας!")
;ο)

@Λαμπρούκος: Μιας και ξεκίνησα τη συλλογή τίτλων και πτυχίων, μαζεύω ότι πέφτει στην ποδιά μου και ίσως να το ανάγω σε άθλημα τελικά. Το θέμα μου είναι η χρηματοδότηση! Θα βρεις κανένα κονδύλι να με σπονσοράρεις καλέ μου Νομαρχούκο; Άντε και θα σου κάνω εγώ μελέτες, να τρίβεις τα μάτια σου! Τύφλα να έχουν και οι καλύτερές μου τυρόπιτες!
;ο)

@Story Teller: ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ!!!!!!!!!!!! :ο))))
Το ξέρεις ότι όσο έλειπες, έμπενα στο μπλογκ σου συχνά πυκνά μπας και δω κανένα σημάδι ζωής; Λοιπόν η επιλογή σου να επιστρέψεις την ίδια χρονική στιγμή που εγώ τελείωσα έναν μικρούλικο ακόμη αγώνα, ίσως να ήταν από τα καλύτερα δώρα που έχω πάρει τον τελευταίο καιρό!
:ο)))

@Nenyaki: Από ότι θυμάμαι θα είσαι και εσύ σύντομα (1 ή 2 χρόνια) διπλωματούχος από το Βορρά και θα έχεις βάλει και εσύ το λιθαράκι σου στον αγώνα σου να απογειώσεις την ακαδημαϊκή σου εμπειρία! Καλή τύχη μικρή μου ζουζουνογαργαλιάρα και να θυμάσαι ότι θα είναι από τα ωραιότερα "ταξίδια" που θα ζήσεις. Οπότε ζήσε τα όσο καλύτερα μπορείς! (μιλώ με βάση την προσωπική μου εμπειρία πάντα!)
:ο)

@Mazdoc: Δεν ξέρω εάν μεγάλωσα καθόλου, μάλλον το αντίθετο θα έλεγα εγώ.... αλλά είναι αλήθεια ότι χτύπησες διάνα! "Καλά μυαλά!" είναι μεγάλη φράση! Ελπίζω να είμαι σε θέση να πραγματώνω την ευχή σου καθημερινά! Σε ευχαριστώ για όλα!
:ο)

@Marina: Σε ευχαριστώ Μαρίνα! Το κάψαμε είναι η αλήθεια! Τόσο, που την Κυριακή το απόγευμα δεν είχα πια φωνή της προκοπής... Άντζελα και βάλε! ;ο)))
Φιλιά και να περνάς ακόμα καλύτερα!
:ο)

@Ζαρατούστρα: Σε ευχαριστώ! Πάντα να είμαστε καλά να μας οδηγεί το επαναστατικό σου πάθος για τη ζωή αντεύχομαι εγώ!
;ο)

@Έκτωρας: Σας παρακαλώ κύριε.... σσσσ... Ακούς εκεί ψεύτρα! Τι πράγματα είναι αυτά; Δεν τόλμησα να μην σε συμπεριλάβω στη λίστα, αφού φοβήθηκα ότι με την τρέλα που σε δέρνει, μπορεί και να αποφάσιζες να έρθεις! Άλλωστε εσύ έχεις κάνει τη Γη μπαλάκι! Τι είναι η Σεούλ για εσένα; Μια καρφίτσα στον απίστευτό σου χάρτη! Φιλιά παλικάρι μου και πολλούς χαιρετισμούς σε όλη την κομπανία που σε αντέχει αυτόν τον καιρό! Να τους πεις ότι είναι ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ!
;ο)

@Street spirit: Αλήθεια μου λες τώρα, ή απλώς το είδες όνειρο; Ο Κάπτεν Χουκ απειλή την μικρούλικη υπόστασή μου; Θα τον καθαρίσω τον κ....! Ακούς εκεί! Του δώσαμε λίγο θάρρος και νομίζει ότι είναι και πειρατής της προκοπής! Θα φωνάξω την Νεραϊδούλα να τον κατσαδιάσει!
;ο)

@Dartiir the abban: Σε ευχαριστώ Δάσκαλε! Από το στόμα σου, είναι η αλήθεια, μια τέτοια ευχή έχει όπως και να το κάνουμε "ειδικό" βάρος!
;ο)

@Mpizelaki: Άντε και στα δικά σου πρασινομπιζέλι! Γρήγορα και αποτελεσματικά! Φιλιά και να το απολαμβάνεις! Ακόμα και όταν ιδρώνουν οι παλάμες σου. Όλα μέσα στο κόλπο είναι και το κάνουν μοναδικό το ρημάδι!
;ο)

@Black perl: UPS? Εξελιγμένο σε κόβω! Εγώ με απλό που τα στέλνω, κινδυνεύω να μην φτάσουν ποτέ! Να σε προειδοποιήσω όμως, ότι δεν έχω λάβει μέχρι στιγμής τουλάχιστον καμία τούρτα και μάλλον αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν την έστειλες! Την έφαγες βρε αθεόφοβε; Δεν πειράζει... συγχωρεμένος! Την ευχή μου τέκνον μου!
;ο)

@Alombar42: Μπαμπάκο!!!!!!!!!!! :ο)))) Τα είδες το καμάρι σου! Άντε με το καλό και στο μικρούλι αδελφό! Να μην τον ζορίσεις όπως εμένα όμως! Να τον αφήσεις να αποφασίσει τι θέλει, πότε το θέλει, εάν πραγματικά το θέλει με το δικό του ρυθμό! Όχι επειδή έχει μπαμπά ιδιοφυία να του βγει σε ξυνό του παιδιού! Εμένα με ρωτάγανε γιατί δεν ήσουν εδώ να τους κάνεις τη θεωρία πράξη και είναι αλήθεια ότι ήρθα σε πολύ δύσκολη θέση να πρέπει να δικαιολογώ την απουσία σου! Αλλά χαλάλι! Τέτοιος που είσαι, σου αξίζουν τα καλύτερα!!!
:ορ Φιλιά στο Κουρκουμπίνι! :ο)))

@Johny b.good: Όλα αυτά για εμένα;;;; Με συγκινείς αθεόφοβε, και είμαι σίγουρο ότι δεν ήταν αυτή η πρόθεσή σου!
;ο)

@The Gypsy: Σύντομα μικρή μου πλανεύτρα! Σύντομα! Κάνε τα χεράκια γροθιές και σφίξε μέσα στις χούφτες σου όλο σου το κουράγιο! Όταν με το καλό τελειώσει θα εύχεσαι να είχες και δεύτερη ευκαιρία! Σε ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! Γνωρίζω πως καταλαβαίνεις απολύτως τί σημαίνει όλο αυτό!
:ο)

@eparxiakosaloni: Σε ευχαριστώ! Θα φροντίσω να το επισκεφθώ κάποια στιγμή το σαλονάκι σου και να τα πιούμε μέχρι πρωϊας λέγοντας ιστορίες απ'τα παλιά μας γλέντια! Το ίδιο εύχομαι και δι υμάς!
:ο)

@Ελληνίδα: Αυτό το "κληρονομικό χάρισμα" βγαίνει και σε κόμπακτ μορφή πλέον; Εάν ναι, παρακαλώ κρατήστε μου μια ντουζίνα για τις δύσκολες ώρες! ;ορ
Σε ευχαριστώ ΓΙΑ ΟΛΑ Ελληνίς! Να είσαι πάντα έτσι αυθεντική θα σου ευχηθώ εγώ και να βγάζεις στους άλλους αυτό το πηγαίο χαμόγελο που έχω μόνιμα στο πρόσωπό μου όποτε σε διαβάζω!
;ο)))

@Bloggarismenh: Σε ευχαριστώ ταλεντάρα μου! Να 'σαι καλά και να το γιορτάσουμε ελπίζω κάποια στιγμή και από κοντά! Φιλιά και στον υπέροχο σκύλο σου!
:ο)

5/23/2006 11:36:00 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Thanks !

5/25/2006 11:34:00 μ.μ.  
Blogger Nenyaki : ) said...

ευχαριστώ πολύ καλό μου μικρουλίνι!

5/26/2006 05:16:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home