22.10.06

Oνειροκρίτης στο πιάτο μας

Γιατί βλέπουμε όνειρα και όταν τα θυμόμαστε αυτά τί μπορεί να σημαίνουν;

Δεν νομίζω πως έχω δώσει την εντύπωση σε κανέναν ότι είμαι από εκείνα τα ζηλόφθονα μικρούλια, που με την πρώτη ευκαιρία παραπονιούνται για την τύχη των άλλων ή για τις πιθανές σεξουαλικές ατασθαλίες του παρτενέρ τους στη ζωή. Πιστεύω ιδιαίτερα, και το τονίζω ειδικά για τον εαυτό μου, στο ρητό που λέει: ΟΥΔΕΙΣ αναντικατάστατος! Μπορεί μικρούλι να μην είναι, αλλά θα είναι κάτι άλλο, εξίσου, ή και πιθανόν περισσότερο, άξιο αγάπης και εκτίμησης.

Όμως χθες το βράδυ είχα μια πολύ περίεργη νύχτα, γεμάτη όνειρα ζήλειας. Μα εγώ δεν θέλω να ζηλεύω και δεν υπάρχει κάποιος λόγος να παραλογίζομαι. Τότε γιατί στα όνειρά μου χθες το βράδυ το "πιπέρι" ήταν η ζήλεια μου; ... Γιατί;

Δεν ήθελα και πολύ, άνοιξα το μικρούλι υπολογιστάκο μου και έμεινα κόκκαλο μπροστά στις σελίδες που διάβασα σε έναν από τους ονειροκρίτες που βρήκα:

ΖΗΛΕΙΑ Αν δείτε στον ύπνο σας πως βασανίζεστε από ζήλεια για το πρόσωπο που αγαπάτε, στην πραγματικότητα σημαίνει πως θα πρέπει να νοιώθετε ευτυχισμένοι γιατί το αγαπημένο σας πρόσωπο σας αγαπά πραγματικά. Αν δείτε πως ζηλεύετε κάποιον για κάποια επιτυχία που σημείωσε, αυτό σημαίνει πως στην ουσία θα σημεtώσετε εσείς επιτυχίες και θα σας ζηλέψουν. Αν δείτε πως σας ζηλεύουν άλλοι αυτό σημαίνει πως θα στενοχωρηθείτε για αισθηματικά ζητήματα αν η ζήλεια προέρχεται από αυτά. Αν σας ζηλεύουν για οικονομικά θέματα θα ζημιώσετε οικονομικά.

ΖΗΛΟΤΥΠΙΑ Αν δείτε στον ύπνο σας πως δημιουργείτε ή δημιουργήσατε σκηνές ζηλοτυπίας με το αγαπημένο σας πρόσωπο, αυτό σημαίνει πως θα νοιώσετε μαζί του/της μεγάλη ευτυχία και χαρά. Αν δείτε άλλους να μαλώνουν και να κάνουν μεταξύ τους σκηνές ζηλοτυπίας, αυτό σημαίνει πως θα ακούσετε νέα ευχάριστα.


Πιθανόν να νομίζετε τώρα ότι είμαι τελείως ανώριμο και άκρως μαλακισμένο που κάθομαι και ψάχνω την ερμηνεία των χθεσινών ονείρων μου, αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό... Ούτε σοκολάτα να ήταν! Διαβάστε άλλου ονειροκρίτη την ερμηνεία στη ζήλεια:

ΖΗΛΕΙΑ Αν μια γυναίκα ονειρευτεί ότι ζηλεύει τον άνδρα της, σημαίνει ότι θα της συμβούν άσχημα περιστατικά. Αν μια νέα κοπέλα δει ότι ζηλεύει τον αγαπημένο της, σημαίνει ότι εκείνος θα εντυπωσιαστεί από τα θέλγητρα μιας άλλης και θα σας απατήσει. Το να δείτε ότι ζηλεύετε τους άλλους, σημαίνει ότι θα κάνετε θερμούς φίλους γιατί εσείς είστε ανιδιοτελής και θέλετε πάντα το καλό των άλλων. Αν δείτε ότι άλλοι σας ζηλεύουν, σημαίνει ότι θα υποφέρετε από καταπίεση φίλων που θέλουν να σας εξυπηρετήσουν.

ΑΠΙΣΤΟΣ Αν ονειρευτείτε ότι οι φίλοι σας είναι άπιστοι, σημαίνει ότι έχουν μεγάλη εκτίμηση στο πρόσωπο σας. Αν ένας ερωτευμένος (-η) ονειρευτεί ότι ο σύντροφος τους είναι αστός, σημαίνει έναν ευτυχισμένο γάμο.

Έλα και πες μου τώρα εγώ τι να πιστέψω. Τα καλά ή τα κακά; Ποια είναι τα καλά και ποια είναι τα κακά; Μάλλον να τους γράψω τους ονειροκρίτες εκεί που δεν πιάνει το μελάνι (αναρωτιέμαι που είναι αυτό!) και να πάω με το ένστικτό μου, αλλά κι αυτό άκρως μαλακισμένο είναι τις περισσότερες φορές...Σουρεάλ ζωή...

Εσείς πιστεύετε στα όνειρά σας; Τα δικά μου είναι πολύ σουρεαλιστικά, ούτε πίνακας του Νταλί να ήταν και δεν μπορώ ποτέ να πω ότι βγάζουν κάποιο νόημα, οπότε τις ελάχιστες φορές που ξυπνώντας τα θυμάμαι, μου κάνουν εντύπωση. Τα χθεσινά ήταν λίγο από όλα. Μυστήριο, ειλικρίνεια, ζήλεια, κατανόηση, θυμός, αναταραχή, νηνεμία, γαλήνη... Όλα τα είχαν!

Τεσπα...

Πώς λέμε "και αύριο μέρα είναι" έτσι θα πω κι εγώ, "και σήμερα νύχτα είναι" και ας δούμε τι θα πιάσει απόψε το υποσυνείδητό μου και πως θα το συνδέει με τον όποιο εγκέφαλο διαθέτω...

Φιλιά μικρά μου μπλογκαρισμένα, ζουζουνομπιρμπιλογαργαλιάρικα πλασματάκια!

;ο)

ΥΣ. Είπα να το μοιραστώ μαζί σας για να ακούσω και τις απόψεις των άλλων "ονειροπαρμένων" του χώρου!

13 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Αν δεν ζηλεύεις στον ξύπνιο σου θα ζηλεύεις στον ύπνο σου...
Μην το ψάχνεις άδικα τα όνειρα κρατάνε δευτερόλεπτα ( ή δέκατα αν θυμάμαι καλά) και εμεις χάνουμε χρόνο προσπαθώντας να τα ερμηνεύσουμε, ούτε οι ειδικοί δεν μπορούν να συγκλίνουν σε μία και μόνη ερμηνεία για αυτά που βλέπουμε.

10/24/2006 09:05:00 π.μ.  
Blogger J. said...

Megalo lamogio o Oneirokritis,
xa xa xa...

10/24/2006 11:21:00 π.μ.  
Blogger Psipsinel said...

sta kala sta kala

10/24/2006 02:29:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Σας ευχαριστώ και πάω παρακάτω.

Φιλάκια!
:ο)

10/24/2006 09:55:00 μ.μ.  
Blogger ~~kindergarden teacher ~~ said...

Τόσα όνειρα και με τέτοιο περιεχομενο που εχω δει ..δέκα ονειροκρίτες δεν με φτανουν χεχεχε!
Απλά συμπτώσεις μερικές φορές με κάνουν να πιστεύω σε μερικά στοιχεία.. πχ όποτε βλέπω κόκκινο κάτι αναπαντεχο μου συμβαίνει!!
Αυτό μου χει τυχει περιπου
5 φορές μεχρι τώρα!!
Οπότε στο δικό μου ονειροκρίτη κοκκινο = αναπαντεχο γρηγορο γεγονός!!
Για ζηλια δεν μου χει τυχει ναδω κατι ..
@@
<
~~

10/25/2006 08:10:00 π.μ.  
Blogger elenitsa! said...

δεν εχω αποψη για τη ζηλια που θα δεις στον υπνο σου αλλα οσον αφορα τα ονειρα δεν ξερω εαν ολα σημαινουν κατι

θεωρω πως πολλα απο αυτα τα βλεπουμε γιατι ζησαμε κατι και μας επιρρεασε

10/25/2006 02:21:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Συμφωνώ και με τις δύο!

Μόνο συγκριτικά και εμπειρικά μπορείς να το εξετάσεις. Αυτό το υποσυνείδητο, κάτι τέτοια μας κάνει και μας αφήνει σαστισμένους!

Φιλάκια!

10/26/2006 01:45:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σε ζηλεύω που παρ' όλο που ζεις σε αυτή την δύστυχη χώρα των θαυμάτων, που την κυβερνά ένα πιθήκι, μπορείς και κάνεις (και βλέπεις) ακόμα όνειρα...

...γιατί εδώ μας έχουν στερέψει τα μυαλά από τέτοια...

10/28/2006 01:22:00 μ.μ.  
Blogger ViSta said...

Kαι έγω τα θυμάμαι, ιδιαίτερα γιατί είναι εντελώς ασυνάρτητα... μερικά από αυτά τα έγραψα στο blog μου γιατί με εντυπωσίασαν τόσο ώστε να θέλω να τα "πετάξω" από την μνήμη μου.
Για μένα δεν σημαίνουν τί θα έρθει στο μέλλον, αλλά τι με απασχολεί ή με απασχόλησε τις τελευταίες ημέρες. Καλησπέρα :-)

10/31/2006 08:39:00 π.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Καλησπέρα Vistoulini!!!

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Το ίδιο αρχίζω να πιστεύω κι εγώ, αν και το συγκεκριμένο "σήριαλ" όνειρο, δεν ξέρω από ποια πηγή ανέβλυσε...

Φιλιά στον Οδυσσέα!!!

Το μικρούλι σου!

10/31/2006 10:20:00 μ.μ.  
Blogger ViSta said...

ΦΙλιά :-)
Δεν είμαι φυσικά ψυχολόγος, αλλά ίσως η ζήλεια στον ύπνο να σημαίνει πως ίσως στην διάρκεια της ημέρας να υπήρξαν αρνητικές σκέψεις, οι δυσκολίες που σε έκαναν να νιώσεις μειονεκτικά. Ίσως στην δουλειά, ή σε κάποιο άλλο τομέα, όχι απαραίτητα στην σχέση σου... Στον ύπνο αυτό το αίσθημα της μειονεξίας μπορεί να σου βγήκε ως ανασφάλεια, άρα ζήλεια. Έγραψες, "εγώ δεν θέλω να ζηλεύω", άρα το κάνεις...
όμως εδώ νομίζω πως το όνειρο δεν έχει να κάνει λοιπόν με την συγκεκριμένη ζήλεια στο έταιρό σου ήμισυ, απλά κάποια δυσκολία κάπου αλλού σε έκανε να αμφιβάλεις για τις ικανότητές σου.

Καληνύχτα, και όνειρα γλυκά:-)

11/01/2006 05:51:00 μ.μ.  
Blogger ViSta said...

ίσως, ίσως πάλι και να σου αραδιάζω τις μεγαλύτερες βλακείες της υφηλίου :-)

11/01/2006 05:53:00 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

:o)

'Οπως και να'χει, σε ευχαριστώ που τις αραδιάζεις. Είναι κι αυτό μεγάλη βοήθεια όσο είμαι μοναχούλι μου... :ο(

Πολλά Φιλιά Vistoulini μου!!!

11/08/2006 04:03:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home