16.8.05

Εσύ πάλι, τι θέλεις εδώ;

Εγώ τι θέλω; Είδα φως και μπήκα βρε Μικρούλι! Τι να θέλω; Να σου μιλήσω θέλω, με αφορμή την επίσκεψη της άλλης πλευράς. Δεν έκανα καλά; Ήθελες να μείνεις μόνο σου;

Όχι… Δεν είναι αυτό… Απλώς, μου κάνει εντύπωση που αποφάσισες να εμφανιστείς και εσύ για πρώτη φορά μετά από τόσο καιρό. Σου έλειψα, ή ζήλεψες τη δόξα της άλλης επίσκεψης;

Μμμ… Μάλλον και τα δύο. Ως γνωστόν δεν μπορώ να σου πω ψέματα, οπότε μου μένει μόνο η Αλήθεια που γνωρίζεις ότι δεν με αποχωρίζεται ποτέ.

Χαίρομαι… Ποιος είναι λοιπόν ο λόγος της επίσκεψής σου; Θέλεις να γίνεις πιο σαφής;

Λοιπόν… Πριν ένα χρόνο περίπου, όπως ήδη ανέφερε και η Little Devil, σε αφήσαμε ελεύθερο να αλωνίζεις προκειμένου να ανακαλύψεις το νόημα της δικής σου Ζωής. Αυτός δεν ήταν ποτέ ο αυτοσκοπός της αρχικής απόφασης. Για την ακρίβεια προέκυψε μετά την αποχώρησή μας από το προσκήνιο της ζωής σου. Όπως καταλαβαίνεις, η αρχική μας απόφαση να μείνεις μόνο σου σε ένα «Ξένο» τόπο, αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία να ερευνήσουμε πώς θα αντιδρούσες σε διαφορετικά ερεθίσματα, σε άγνωστο περιβάλλον, σε αφρώδη νερά, χωρίς την ασφάλεια του αόρατου στρώματος που σε γλίτωνε (κατά την άποψή μας) από τα «κακοσκάλια». Κρητικός ιδιωματισμός, αλλά μου βγήκε αυθόρμητα...

Μας ξάφνιασες Μικρούλι. Εμένα ευχάριστα θα έλεγα. Με περισσή αποφασιστικότητα, στάθηκες στα πόδια σου, γέμισες το σακούλι σου εμπειρίες και από ό,τι βλέπω, απέκτησες τα μάτια του Μικρού Ατόμου που γνώρισα πριν από 29 χρόνια. Για την ακρίβεια, άνοιξες τα μάτια σου με έναν διαφορετικό τρόπο από αυτό που σου δίδαξαν ή επέβαλαν και κοίταξες τον κόσμο ανακαλύπτοντας και την αισιόδοξη πλευρά του.

Όπλα σε αυτή σου την περιήγηση ήταν όσα σου έμαθαν οι παλαιότεροι και νεοφερμένοι συνταξιδιώτες, εξιστορώντας σου τις ιστορίες τους (έχεις άλλωστε το χάρισμα να προκαλείς τον συνομιλητή σου να ανοίξει τις κρυμμένες πτυχές του εαυτού του), αλλά πιστεύω μοναδικό εργαλείο σε αυτή την περιπλάνηση ήταν η σταθερά αυξανόμενη ανάγκη σου να γνωρίσεις και να αγαπήσεις τον εαυτό σου όπως ακριβώς είναι.

Μμμ… Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, Little Angel, αλλά δεν με βοηθάς να καταλάβω τι ακριβώς θέλεις σήμερα από εμένα. Να παραδεχτώ ότι έκανα βήματα στη ζωή μου; Να σου πω πώς τα κατάφερα; Η δική μου Αλήθεια είναι ότι Δεν τα Κατάφερα. Ακόμα Προσπαθώ Να Καταλάβω Τι Είμαι...


Ίσως τότε κατανοείς ότι ήρθα για να σε προκαλέσω εγώ με τη σειρά μου να ανακαλύψεις που έχεις φτάσει και που θέλεις να πάς. Να προκαλέσεις τον μικρούλη εαυτό σου για άλλη μια φορά. Μόνο που τώρα έχεις μια άλλη αφετηρία. Γνωρίζεις ότι είσαι Μικρούλι. Το αποδέχεσαι και προχωράς. Ίσως για αυτό είμαι σήμερα εδώ. Ίσως απλώς για να θέσω σε τροχιά ορισμένες στιγμές που ίσως σε ορίσουν με έναν άλλο τρόπο. Απλώς μίλησε μας… Little Devil, or Little Angel, το ίδιο πρόσωπο. Διαφορετικές ανάγκες, αλλά το ίδιο είδωλο. Πες τα να ξαλαφρώσεις… Εάν θέλεις…

1 Comments:

Blogger Ektwras said...

Positive VS Negative
Good VS Evil
You Vs You
Me Vs Me

let the story go...

8/18/2005 05:36:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home